Tablet Keuze?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

annowins

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Ik zit met een vraag en/of probleem,

Ik was opzoek gegaan naar een Tablet voor een wisselende werk omgeving.
Deze tablet moet dus kunnen verbinden met een Dns verbinding van een windows 2003 server - small business line.
Ook is er een VGA of DVJ ingang gewenst zodat die aangesloten kan worden op beamer/pc scherm.
Het is ook noodzakkelijk om op een over andere mogelijkheid overal internet bereik te hebben, dus ook waar geen draadloze internet verbinding is, ik zat zelf te denken aan een abonnement of iets dergelijks. (het liefst als er iets van mogelijk is intern dus niet iets zoals een dongel, mocht dit niet mogelijk zijn dan is het niet anders.)
HDMI ingang voor aansluiting van een tv.

Mijn vraag was dan wat de mogelijkheden hier in zijn en als het niet mogelijk is allemaal te krijgen wat het meest in de buurt zit?
De prijs klassen is in eerste instantie niet belangrijk. Het gaat echt om dat het kan.

Alvast dank voor jullie reactie,

- Annowins

Gewoon de duurste kopen.
Ben je overal vanaf.
Oja, het beamer verhaal kun je vergeten, werkt op geen 1 tablet zoals op een laptop.

Laatst bewerkt:
Dit is een antwoord waar ik niks mee kan, want er is een gezegde dat luid niet het duurste is altijd het beste en daar ben ik het mee eens ik heb meer aan de vorige reactie

Laatst bewerkt door een moderator:
OK, paar vragen:
1. Wat voor programm's ga je draaien met het beamer verhaal?
2. Wat wil je uberhaupt met zo'n grote telefoon?
Ik heb er inmiddels 2 (Apple2 en Samsung G10.1) maar kan er niets (serieus) mee doen.
Ik hou 2~5 max. kleine presentaties per week - maar niet MEER met een Tab.
Kortom, het blijft een grote telefoon.
Niet aan die onzin beginnen.
En laat je niet gek maken door de marketing (reclame) van deze niets toevoegende apparaten.

http://www.youtube.com/watch?v=ct1_r_61sk8&context=C3d1d3b6ADOEgsToPDskLvDPSy2iIe5NJgZzbD_PY5

Laatst bewerkt:
1. filmpjes en eventueel powerpoints.
2. de "grote telefoon" word metname door mijn collega's gebruikt voor bouwplaats bezoeken. het is hierbij de bedoeling dat je ze ook op locaties zonder internet mogelijkheid op onze server kunnen komen
En dat doen we niet ik wil gewoon een oplossing en had wat opgezocht en dan bleek een tablet ideaal te zijn.

Klopt, maar dat is niet zo.
Ik weet het zeker denk ik (joke).

Betere keuze is een netbook, kunnen de mannen gemakkelijk typen, scherm is minimaal net zo groot, zo niet groter.
Ook daar past een G3 of G4 kaartje in om draadloos internet verbinding te maken.
En qua gewicht en afmeting scheelt dit niet zo veel (m.u.v. de dikte).
--- ik neem aan dat je jongens een jas aan hebben, daar pas gemakkelijk een netbook in ---
Komt nog bij dat een netbook de helft kost van een beetje tablet.
Ik weet het, het is tegen alle marketing-wetten in, maar so be it.

Kijk! dat is een eerlijk antwoord en daar heb ik ook nog wat aan weet je een netbook die het op kan boxen tegen een samsung galaxy tab 10.1 P75000 of zelfs meer kan want die had het meeste wat wij wouden...?

Onnodige quotes verwijderd. Bij een directe reactie gebruik knop : Reageer op vraag of Snel reageren.

's Toch geen grap hé?
Alle Netbooks...
Ik gebruik nu de Acer One, niets bijzonders maar werkt altijd en doet meer als een Tab.
Ook de accu gaat 8~10 uur mee.

Alle Netbooks...
Maar je wilt toch niet beweren, dat een Netbook een ideale oplossing is voor TS ?
Op een bouwplaats moet je toch denken aan 'h*fterproof', bijv. Military Standard, degelijke behuizing en géén draaiende onderdelen zoals scharnieren en harde schijven ?

Laatst bewerkt:
Sdd. lijkt me top...
Komt nog bij wat is het verschil dan?
Note: wie is TS?

Laatst bewerkt:
Volgens mij, maar ben geheel zeker van mijn zaak.
Derhalve, correct me if I'm wrong.
Is dit iets wat je wellicht kunt overwegen.
http://www8.hp.com/nl/nl/products/laptops/product-detail.html?oid=5187206
Ik kan mij herinneren dat er voor dit model ook rubberen stootranden op de markt zijn.
Maar dat moet je voor de zekerheid navragen bij een re-seller.
Tevens kun je dan navragen of deze ook uitgevoerd kan worden met een SSD "harddisk".
Een Chromebook is ook niet verkeerd (zijn er met SSD "schijf"), maar ik weet niet of die er ook zijn in 10 of 11 inch.
12 inch wel, maar dat is wel weer een klap groter als de door jouw genoemde tablets.
Hope this helps.

het doet het voor een groot deel wel maar het gaat er ook om dat het internet kan hebben op pleken waar dat helemaal niet is zonder een extern iets of is het ook mogelijk om dit in te bouwen?

Ik adviseer je hiervoor even te informeren bij een re-seller.
Zover mijn kennis reikt is dit in te bouwen.
Ik heb ook even bij Vodafoon gekeken.
Volgens mij hebben ze een apparaat welke communiceert met je netbook - draadloos en past in elke broek-, jaszak en/of koffertje.
De link ben ik kwijt, maar ik heb daar gezocht onder "mobile internet" - internet op je laptop.
Wellicht moet je even met hun bellen of melen voor het juiste advies.

oke bedankt voor alle informatie ik zal even daar kijken en na gaan wat de beste keuze is. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan