tablet mail instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

barrry

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2002
Berichten
102
hoi wie kan mij helpen ik heb een ipad 2 gekocht en ik zit al lekker op internet maar ik moet mijn mailprogamma nog in stellen nu kan ik kiezen uit een paar maar niet uit
windows live mail die op mij normale pc wel heb staan welke moet ik nu kiezen om al mijn post binnen te halen ook de post die normaal naar mijn computer gaat en wat moet ik dan invullen
 
Pas even je bericht aan en gebruik leestekens. Nu is het niet te snappen wat je wil vragen.;)
 
Antwoord

Ik heb iPad gekocht maar ik wil mij mail ook af kunnen lezen op mijn iPad maar dan moet ik die eerst instellen en ik heb op mijn vaste computer live mail maar omdat dit een iPad is zit daar geen live mail op dus als ik naar het envelopje gaat op mijn beginblad van mijn iPad en die opend kan ik kiezen met welk emailprogama ik wil werken mbile me of g mail of Yahoo of aol of anders maar live mail staat er niet bij welke moet ik nu nemen en wat moet ik nu in vullen en kan ik de post die ik op de vaste computer binnen heb gehaald ook in het mail progama van mij iPad lezen en andersom
 
Leestekens op je toetsenbord kapot?:confused:
 
Correctie

ik heb ipad gekocht, maar ik wil mij mail ook af kunnen lezen op mijn ipad, maar dan moet ik die eerst instellen en ik heb op mijn vaste computer live mail, maar omdat dit een ipad is, zit daar geen live mail op. d -->dus als ik naar het envelopje gaat op mijn beginblad van mijn ipad en die opend, kan ik kiezen met welk emailprogama ik wil werken, mbile me of g mail of yahoo of aol of anders, maar live mail staat er niet bij. w--> welke moet ik nu nemen en wat moet ik nu in vullen en kan ik de post die ik op de vaste computer binnen heb gehaald ook in het mail progama van mij ipad lezen en andersom

stopwoord: maar!

Bijlage 1
Bijlage 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt me dat je alleen kunt kiezen uit web-based mail servers als Gmail etc. Waarschijnlijk omdat de iPad een mobiel apparaatje is. Voor de soort mail waar jij aan gewend bent op je vaste pc heb je een utp (netwerk) kabel nodig. Dat zal met een Ipad niet zo makkelijk gaan denk ik.
Misschien moet je eerst je lokale wifi netwerk goed instellen, dan een mail programma als Tbird downloaden en installeren. Dat kan wel op de Macbook, of dat ook (zo makkelijk) op een iPad kan weet ik niet...
 
Antwoord

Bedankt voor de reactie.ik ga er vanavond mee aan de gang.en ik zal wat beter op mijn schrijven letten.valt niet mee voor een bouw vaker
 
Niet gelukt

Ik ben bang dat het mij niet lukt.ik kan op internet het ook niet vinden er zijn wel veel meer mensen die het niet is gelukt en maar naar hotmail zijn gegaan.mis hoen moet ik dat ook maar doen.het is denk ik niet anders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan