Tablet PC Kruidvat België: goede koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abracadabraa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Berichten
3
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een redelijke tablet pc met een niet al te hoge prijs. Deze zou vooral moeten dienen voor op reis: om in het hotel informatie over de streek op te zoeken, om filmpjes te bekijken, om boeken op te lezen, te Skypen,...

Meestal zoek ik op het internet naar reviews van het product dat ik wil aankopen om te weten te komen of het een goed product is of niet, maar aangezien dit product "merkloos" is, kan dit hier niet. Daarom wil ik aan jullie vragen: is dit een goede koop? Is de prijs/kwaliteitsverhouding goed? Is hij geschikt voor wat ik ermee wil doen?

Dit is een link naar de folder: http://nl.kruidvat.be/domains/kruid...BE_2011-38-KVBE-VL/magazine.html#/zoompage/1/

Dank bij voorbaat,
Ben
 
is de zelfde als dat bart smit hier verkoopt
batterij is met 2 uur leeg ,als je dat geen bezwaar vind is het geen gek ding voor die prijs:eek:
 
Dat is wel degelijk een bezwaar; twee uur is echt wel ondermaats, zeker als 5 uur wordt geadverteerd. Spreek je uit ervaring?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat dat toch echt een andere is, deze heeft een 1Ghz processor, een capacitief touchscreen en 512MB RAM. Ik zou de gok best willen wagen als ik in België zou wonen. Die bij de Bartsmit heeft een 600Mhz processor, een resistief touchscreen en 256MB RAM. Wel degelijk een andere.
 
@Abracadabraa: Nou ja, voor die prijs... Hoewel 2 uur niet gek veel is, inderdaad.

Heb je niet-goed-geld-terug-garantie? Dan kun je even kijken of het wel allemaal werkt.
Ik zet ook een vraagteken bij de levensduur van die tablet, ik weet niet of de kwaliteit zo goed is, voor die prijs.
 
Op de eerste plaats: is kruidvat niet de ideale winkel om zo`n product te kopen denk ik...
En voor 150 euro heb je ook iets beters denk ik, loop eens een media markt ofzo binnen en laat je adviseren!
zelf heb ik geen ervaring in de tablets, ja ipad wel een vriend van me heeft er eentje. verder kan ik je niet helpen denkik!
of spaar door tot 200 - 250 euro en koop een betere!


en anders is het wel meteen 150 euro weg gegooid, wel goed dat je je verhaal hier kwijt doet
 
Ik ben niet echt op de hoogte van de voorwaarden bij Kruidvat, dus ik weet niet of ze al dan niet het product zouden terugnemen. Ik ben wel stilaan aan het neigen naar het niet kopen van deze tablet, want hardware kopen bij Kruidvat is inderdaad zoals 'djceedee' ook opmerkte waarschijnlijk niet zo'n goed idee. Bedankt voor de feedback iedereen!
 
Voor 150 euro krijg je maximaal een Yarvik Tab 250, die is nog minder goed ook en van Sweex. Ik zou het willen proberen.
 
paranoid heeft aan de ene kant ook wel gelijk, als je er eentje wilt die aan je voorwaarden voldoen abracradabra zou ik nog even verder sparen..... beter een goeie en nog even doorsparen dan een blunder aankoop, ben je wel weer 150 euro kwijt.... succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan