tablet update met lineage os

Rob3762

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2020
Berichten
3
Heeft iemand ervaring om een tablet te updaten met lineage os

Betstaat de Helpmij dag nog ?
 
Voor zoiets moet je toch wel enige ervaring hebben.
Bekijk eens een YouTube filmpje van iets dat lijkt of is wat je wilt doen.
Imho is het een afrader voor echt onervaren mensen, tenzij je het accepteert dat je tablet een zgn baksteen wordt….
Regel voor regel een help schrijven, vergeet het, dada hier niet te doen.
En ja als je minimaal een Lineage 17 installeert verwacht ik dat dit forum wel zal werken. Zal morgen als ik er aan denk kijken of er nog een tablet met Lineage ligt.
 
Bestaat de Helpmij dag nog ?
Die is al een paar jaar niet meer georganiseerd. Sterker nog: alle verwijzingen ernaar zijn bij de upgrade naar de nieuwe forum software zorgvuldig verwijderd :).
 
Voor zoiets moet je toch wel enige ervaring hebben.
Bekijk eens een YouTube filmpje van iets dat lijkt of is wat je wilt doen.
Imho is het een afrader voor echt onervaren mensen, tenzij je het accepteert dat je tablet een zgn baksteen wordt….
Regel voor regel een help schrijven, vergeet het, dada hier niet te doen.
En ja als je minimaal een Lineage 17 installeert verwacht ik dat dit forum wel zal werken. Zal morgen als ik er aan denk kijken of er nog een tablet met Lineage ligt.
 
Bedankt voor de snelle reactie, hoop dat je mij kan helpen. Heb al eens een youtube filmpje bekeken, maar dit is voor mij toch te ingewikkeld
 
Mijn ervaring is dat voor iemand die het zelf niet kan onmogelijk is om zonder exact dezelfde hardware het zo op te schrijven dat iemand het zo kan overnemen. Ik had hetzelfde probleem als jij en heb dus een aantal websites heel goed gelezen en via google gecheckt of anderen op hetzelfde pad zaten en de 1e keer was het toch… cross my fingers en gelukkig ging het. De info op het ontwikkelingsforum is vrij goed, zij weten echt van de hoed en de rand. Ik heb amper nog vragen problemen gesteld. Succes!
PS: Mss is er lokaal een hobbyclub of HCC groep werkzaam die lokaal wat kan betekenen?
 
@Rob3762 Hier komt iemand op Tweakers met de developer forum plus een paar vragen er toch uit:
Tja of het dan net iets anders gaat bij jouw tablet, mits deze ondersteund wordt, dat zul je via dat developer forum moeten uitzoeken.
Je ziet het is te doen maar niet zo maar even als de ervaring ontbreekt en ook al is er wel ervaring.. .het blijft opletten anders heb je zo een "baksteen"....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan