Tablet van werkgever

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Hoi , binnenkort krijg ik een tablet van mijn werkgever , voor werk en mag privé gebruikt worden

Een Samsung , hierop wordt de app Samsung knox gezet .
Voor de beveiliging en op afstand te beheren.

Hoever gaat dit op afstand beheren ? Kan de “ beheerder de camera en microfoon aan / uitzetten ?

Welke andere privacy zaken ? Locatie etc.

Wat is wijsheid hierin
Tnx. Grtz. Ries

Ik gok eerder om de tablet op afstand te wissen.

Zulke vragen zou je eigenlijk prima kunnen vragen aan je werkgever. Ik verwacht niet dat hij hier op Helpmij zou reageren. :P

Samsung Knox is een standaard pre installed app(beveiliging en beheer) op alle Samsung mobiele apparaten.
Als ik iets zakelijks zou hebben dan zou ik daar op geen enkele manier iets prive mee willen doen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Ik hoop dat je wat aan de link hebt en voor de belastingen ook even opletten of je een computer van het werk krijgt die je ook zelf gaat gebruiken, in verband met inkomsten bijtelling. Ik weet het fijne er niet van maar het zou wrang zijn als je de tablet deelt en er zo voor moet meebetalen. Belastingtelefoon even bellen. Ik zou zelf geen zorgen willen hebben over eigen apps en gegevens die op het werk slingeren en er eventueel weer vanaf zouden moeten voor gebruik van de tablet of telefoon door een ander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan