tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

clasina

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Ik heb een tablet google nexus.
Ik kan mijn email ontvangen, via GMail
Nu wil ik een adressen bestand maken maar zie geen icoontje contactpersonen.
Ik wil deze importeren vanuit incredimail of exporteren vanuit incredimail.
Of kan dit niet op een tablet?
Graag in Jip en Janneke taal.

M.Vr.Gr. Clasina

Tja, of het aan je voorwaarde van Jip en Janneke voldoet kan ik hiervandaan niet inschatten, maar de handleiding schrijft er dit over:
(Kijk vooral even onder het laatste 'bolletje'. Heb je er geen handleiding bij gekregen; een papieren of digitale?)

Personen zoeken

Met de app Personen heeft u snel en gemakkelijk toegang tot iedereen die u wilt bereiken. Als u Personen wilt openen, raakt u het pictogram 'Personen' aan op een startscherm of het scherm 'Alle apps'.

Wanneer u de tablet voor het eerst inschakelt en u zich aanmeldt bij een Google-account, worden bestaande contacten in dat account gesynchroniseerd met de app Personen. Daarna worden al uw contacten automatisch gesynchroniseerd op uw telefoon, een ander apparaat of in een webbrowser.

Als u Exchange gebruikt, kunt u die contactgegevens ook synchroniseren met Personen.

Alle gegevens in Personen zijn beschikbaar in Gmail, Google Talk en andere apps. Wanneer u contacten uit verschillende bronnen toevoegt, synchroniseert de app Personen deze automatisch op alle plaatsen waar u ze nodig heeft.

Wanneer u de app Personen opent, kunt u: •Alle contacten, favorieten of groepen weergeven. Maak een keuze in de linkerbovenhoek van het scherm.
•Details lezen. Raak een naam aan om de details voor een contact of groep weer te geven.
•Recente activiteit weergeven. Wanneer u een contact weergeeft, kunt u met uw vinger naar rechts vegen om recente updates te bekijken.
•Details bewerken. Terwijl u een contact bekijkt, raakt u het pictogram 'Menu' aan om contacten te zoeken, contactgegevens te bewerken of te delen, een contact te verwijderen, enzovoort. U kunt ook de ster naast de naam van een contact aanraken om een contact toe te voegen aan uw lijst 'Favorieten'.
•Uw instellingen wijzigen. Terwijl u het hoofdlijstscherm bekijkt, raakt u het pictogram 'Menu' aan om contacten te importeren of exporteren, weergaveopties te selecteren voor de tabbladen 'Groepen' en 'Alle' en accounts toe te voegen of te bewerken.
Ongeacht waar u zich bevindt in Personen, u kunt altijd teruggaan naar de hoofdlijsten door het pictogram 'Personen' boven aan het scherm aan te raken.

Laatst bewerkt:
Hallo.
bedankt voor uw reactie.
ik moet dus nog een app downloade?
Maar welke personen App.
m.vr. gr. Clasina

Dat staat er m.i. niet. Er staat dat

Wanneer u de tablet voor het eerst inschakelt en u zich aanmeldt bij een Google-account, worden bestaande contacten in dat account gesynchroniseerd met de app Personen. Daarna worden al uw contacten automatisch gesynchroniseerd op uw telefoon, een ander apparaat of in een webbrowser.

De app personen is dus kennelijk al standaard aanwezig.
Lees svp de handleiding goed en vooral rustig door.

opgelost

Het probleem is opgelost adressen geïmporteerd ik moest dit inporteren in andriod apparaat.
Bedankt voor de moeite.
Groetjes Clasina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan