• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabs verdwenen bij nieuwe excel documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takkebos

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
141
Als ik een nieuw document aanmaak in Excel mis ik linksonderin de tabs (sheet 1 tm 3).

Hoe krijg ik het zo ingesteld dat de tabs weer zichtbaar zijn? Ik heb via tools-options geprobeerd maar de optie om tabs weg te halen geldt dan alleen voor het actieve document en niet voor het totaal.

Is dit op een of andere wijze te realiseren?
 
Ga naar opties->tabblad algemeen->en vul bij 'werkbladen in nieuwe map' het gewenste aantal in.
 
deze optie heb ik al uitgevoerd, staat op 3 maar toont ze nog steeds niet.

In de bijlage heb ik een screenshot gezet, wellicht helpt dat?
 

Bijlagen

  • untitled2.jpg
    untitled2.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 350
Ga naar menu Extra>Opties>Weergave
Rechtsonderin zet je een vinkje voor Bladtabs.
 
Ook dat heeft niet geholpen. Gaat wel voor het actieve document, maar zodra excel gesloten wordt en weer gestart zijn de tabs weer foetsieverdwenen.

Is er ergens een registry-setting die dit veroorzaakt? Wie weet het antwoord?
 
Het probleem heeft zich opgelost, niet op de manier zoals ik hoopte overigens.

Er was een profiel-probleem opgetreden (Windows) waardor deze opnieuw aangemaakt diende te worden. Nadien was alles weer goed, ook in Excel.

Thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan