• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabtoets werkt niet juist (verspringt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennio

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Hee,

Sinds deze week verspringt mijn tabtoets in Excel niet juist.
Wanneer ik in kolom A sta en druk op de tabtoets, springt die ipv naar kolom B naar P.

Daarnaast als ik ctrl + shift + pijtje naar beneden indruk, selecteert die niet de cellen waar waardes in staan.

Ik heb ook al naar mijn toetsenbord instellingen gekeken, die zien er als volgt uit;
11-25-2010 2-16-36 PM.jpg
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Groeten

Hallo,

Is je blad beveiligd, waarbij is aangegeven dat de beveiligde cellen niet geselecteerd kunnen worden (excel 2007)?

Kees

Nee, het is ook niet beveiligd.
Dit heb ik overigens bij elk bestand of tabblad wat ik open of maak.

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden....

Er was iets aangevinkt wat niet had gemoeten.11-26-2010 3-53-31 PM.jpg

Tabtoets werkt niet juist

Dennio,

Jij had destijds een probleem met een niet goed werkende tabtoets (verkeerd verspringen). Dat heb ik nu ook. Weet je nog wat er aangevinkt stond, wat niet aangevinkt had moeten staan?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

groet,
Marrepietje

@Marrepietje,

Je kunt (normaal gesproken) beter een nieuwe vraag maken en verwijzen, naar deze vraag.

Als antwoord op jouw vraag.

Heb je de bijlage in #6 al geopend?

Heb je hier vragen of opmerkingen over, laat het gewoon even weten.

Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan