Tactical Ops - Pieken in ping

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Steffie

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2006
Berichten
149
Hoi mensen,

Onlangs ben ik weer begonnen met Tactical Ops (TO). TO is een fps game wat is gebasseerd op de unreal engine. TO is voornamelijk gemaakt om online te gamen tegen andere spelers op hun of door TO gemaakte servers.

Sinds ik weer ben begonnen valt mij iets heel vreemds op. Op alle servers heb ik zo nu en dan enorme pieken qua ping. Waardoor ik dus enorm lag. Dit is voor mij zowel voor andere spelers zeer irritant. (Vooral omdat ik mee doe aan div competities voor dit spel) Normaal gesproken heb ik een ping tussen de 20 - 30 in. Maar als ik last heb van een "ping piek" dan schiet mijn ping ineens omhoog naar 1.500 of hoger.

Dit zelfde probleem heb ik ook tijden het spelen van Conquer 2.0 (ook een online game)

Ik maak gebruik van draadloos internet.

Heeft iemand enig idee wat mijn probleem kan zijn? En zelfs beter, heeft iemand een oplossing?
 
Ben je niet iets aan het downloaden? Of is je vrus scan aan het scannen? Anders kan je ook nog proberen om een kabeltje in je huis te leggen en dan ff proberen.
 
Ben je niet iets aan het downloaden? Of is je vrus scan aan het scannen? Anders kan je ook nog proberen om een kabeltje in je huis te leggen en dan ff proberen.

Nee als ik ga gamen zet ik alle downloads uit. Ook is mijn virusscanner niet aan het scannen (dit doet hij namelijk 1 keer per week midden in de nacht).

Ik zat ook al te denken om een kabel te gaan trekken, maar hoopte eigenlijk op een andere oplossing aangezien mn router dan overbodig word.
 
Dat is dan weer een tegenslag in het leven,:p
I know hehe:p

Maar er zijn ergere dingen ;)
Zal het morgen eens proberen. Btw is het moeilijk om zelf zoon "kopje" op een internetkabel te maken? Ik heb namelijk de router gekocht omdat ik de kabel inclusief "kopje" niet langs de buizen door het plafond kan trekken ( zonder "kopje" kan dit wel)
 
I know hehe:p

Maar er zijn ergere dingen ;)
Zal het morgen eens proberen. Btw is het moeilijk om zelf zoon "kopje" op een internetkabel te maken? Ik heb namelijk de router gekocht omdat ik de kabel inclusief "kopje" niet langs de buizen door het plafond kan trekken ( zonder "kopje" kan dit wel)

Nee valt harstikke mee. Gamekings had er een item over. http://www.gamekings.tv/index/videos/hardware-woensdag-stevens-netwerk/. Maar ik weet niet of je zo'n tang hebt. Anders is het toch ook geen probleem om ze met kopje te kopen? Want ze zijn nu niet ongelofelijk duur. Alleen die kabels bij gamekings item zijn duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan