takeMS of OCZ? (2x 2GB)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hjthelper

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort dus nieuwe dingen kopen voor m'n pc, en ik wil ook geheugen kopen. 2x2GB dus. Nu was ik oorspronkelijk van plan om deze te halen. Maar iemand bied nu deze 2x aan (2x 2GB) voor 40 euro.

Nu weet ik niet zoveel van de verschillen. 4GB = 4GB, maar schijnbaar zijn er toch dingen waar je op moet laten. Vandaar dus de vraag: Wat is het verschil tussen de OCZ en de TakeMS? Maakt dat veel uit? Kan ik beter de OCZ kopen voor 2x zo duur, of is de TakeMS prima?

Alvast bedankt,

- Niels

je pc zal iets sneller reageren met pogramma's en wat soepeler lopen,

TakeMS TMS2GB264D081-805 2GB (1x) DDR2

zie hier echt 1x staan voor € 40 inc

Laatst bewerkt:
Over degene die hem aanbod, dat is deze advertentie ;)

DoRcO, gaat het daarbij om miliseconden of echt een paar seconden verschil?

Alvast bedankt,

- Niels

Over degene die hem aanbod, dat is deze advertentie ;)

DoRcO, gaat het daarbij om miliseconden of echt een paar seconden verschil?

Alvast bedankt,

- Niels

Dat is godsonmogelijk aan te geven. Dat hangt allemaal samen met de rest van je systeem. Als je een 1.1 MHz processor hebt met een Nvidia TI4200 videokaart dan ga je 0,0 merken bij dagelijks gebruik en bij bestanden van 150 mb die ingelezen worden merk je maybe ?? (mili) seconden verschil.
Je moet het bekijken in het licht van je gehele confiiguratie. Als die bestaat uit snelle componenten heeft het zin om ook snel geheugen te plaatsen, anders niet.

Hi pasja,

Ik ga verder een E8400 en een Asus P5K met Club3D 8800GT videokaart. (512MB) kopen.

- Niels

Dat zijn vrij snelle componenten, daar past idd. het snelst beschikbare geheugen bij dat je voor een redelijk bedrag kunt kopen.

ja dan zou ik als ik jou was toch voor ocz gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan