Taken delen tussen Mac en Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

16jeffrey

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2012
Berichten
5
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jeffrey, werkend op een marketing afdeling bij een groot bedrijf. Wij proberen op deze afdeling tussen 2 Mac's en 1 pc de "taken" in Outlook te delen met elkaar. Dit lukt ons niet. 2 personen werken op een Mac en hebben dus Outlook for Mac 2011. De gene op de Windows pc heeft Outlook 2007. Mijn vraag is of jullie hier een oplossing voor hebben. Het is de bedoeling dat wij een overzicht krijgen van alle taken die lopen waar wij alle 3 bij kunnen en dingen in kunnen wijzigen (zoals taken op "completed" zetten e.d.)
Wij hebben al verschillende dingen geprobeerd maar we komen er niet uit.
Alvast bedankt

Gr. Jeffrey
 
Heb je naast dat je toegang geeft voor taken, ook op het hoogste niveau toegang gegeven?
 
Dat is het juist, we kunnen elkaar niet goed de rechten geven om in elkaars taken lijst te kijken. Als degene vanaf de Windows Outlook 2007 pc mij (Mac) uitnodigt (Sharing request) krijg ik dit mailtje:


***Naam*** (naam@email.com) has requested permission to view your Microsoft Exchange Tasks.

This person has also invited you to view his or her Exchange Tasks.

For instructions on how to grant permissions or view shared folders on Exchange, see the following article:

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=57561

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


De instructies die op de microsoft site staan aangegeven werken ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan