• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Takenlijst medewerkers maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bugsgunny

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2010
Hallo,

Sinds korte tijd werken wij met een excel bestand waarin alle acties te zien zijn die medewerkers moeten uitvoeren. Daarvan worden de acties die in het verleden uitgevoerd hadden moeten worden gekleurd. Ook de komende acties binnen een week, worden gekleurd.

Nu zou ik graag, om overzicht te krijgen, door middel van een keuze per uitvoerder, bijvoorbeeld in een keuze lijst, willen zien welke acties hij/zij had moeten uitvoeren en welke uitgevoerd moeten worden. Deze dan gesorteerd op datum.

In het bijgevoegde bestand heb ik de opzet gemaakt. Hoop dat deze duidelijk genoeg is.

Ik kom er ff echt niet uit, dus de hulp is weer van harte welkom!!

Met vriendelijke groet,

Bugsgunny

Bijlagen

Een mogelijke aanpak.

WHER

Super!! Exact wat ik bedoel. Ik wil het nog gaan toepassen op een uitgebreider bestand. Ga morgen direct proberen of mij dit lukt. Mocht het niet zo zijn dan laat ik het wel horen. Super bedankt in ieder geval.

Met vriendelijke groet,

Bugsgunny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan