Goedendag,
Na eerder fantastisch geholpen te zijn hier weer een vraagje. Ik heb een bestand met een takenlijst(je) erin. De bedoeling is, dat er achter elke taak een naam komt te staan. Deze naam is NIET te kiezen uit een van tevoren vastgesteld rijtje, maar kan per keer anders zijn. Wat ik graag wil, is dat er op het 2e werkblad een automatisch overzicht komt waarin bij elke naam ALLE toebedeelde taken voor die persoon komen. Als Kees bijvoorbeeld wordt toebedeeld aan koken, stofzuigen en afwassen, wil ik op het 2e werkblad in kolom A de naam Kees zien, met daarachter (in kolom B) de taken die hij krijgt (elk in een eigen cel). Het mooist zou zijn als de taken onder elkaar komen. Dan na de taken een 'witregel' en dan pas weer de volgende naam met taken... Dus A1 'Kees' met B1 Taak 1, B2 Taak 2, B3 Taak 3 enz... Dan een lege rij en dan A.. 'naam' met B.. Taak 1 enz... Is dit mogelijk? Het zou super zijn!
P.S. Deze automatische lijst hoeft niet per se automatisch bijgewerkt te worden. Ik vind het prima om na de indeling van de taken een macro uit te voeren (evt. via een knopje met VBA erachter)
.
Zie de bijlage voor het bestand: Bekijk bijlage Takenlijst.xlsx
Na eerder fantastisch geholpen te zijn hier weer een vraagje. Ik heb een bestand met een takenlijst(je) erin. De bedoeling is, dat er achter elke taak een naam komt te staan. Deze naam is NIET te kiezen uit een van tevoren vastgesteld rijtje, maar kan per keer anders zijn. Wat ik graag wil, is dat er op het 2e werkblad een automatisch overzicht komt waarin bij elke naam ALLE toebedeelde taken voor die persoon komen. Als Kees bijvoorbeeld wordt toebedeeld aan koken, stofzuigen en afwassen, wil ik op het 2e werkblad in kolom A de naam Kees zien, met daarachter (in kolom B) de taken die hij krijgt (elk in een eigen cel). Het mooist zou zijn als de taken onder elkaar komen. Dan na de taken een 'witregel' en dan pas weer de volgende naam met taken... Dus A1 'Kees' met B1 Taak 1, B2 Taak 2, B3 Taak 3 enz... Dan een lege rij en dan A.. 'naam' met B.. Taak 1 enz... Is dit mogelijk? Het zou super zijn!
P.S. Deze automatische lijst hoeft niet per se automatisch bijgewerkt te worden. Ik vind het prima om na de indeling van de taken een macro uit te voeren (evt. via een knopje met VBA erachter)

Zie de bijlage voor het bestand: Bekijk bijlage Takenlijst.xlsx