Taktieken medal of honor spearhead

Status
Niet open voor verdere reacties.

iedereen_helper

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Ik speel het spel Medal of Honor Spearhead via internet en nu wil ik graag wat taktieken weten om de andere goed weg te schieten(een paar goede punten waar je kan zitten:D ) Voor de maps: V2, The Hunt, The Bridge

Alvast bedankt

Iedereen_helper

het is geen antwoord op je vraag maar misschien toch een handige tip. Het maakt niet uit waar je zit in een level en het maakt niet uit in welk spel (sof2/bf vietnam/ut 2004) maar richt altijd op het hoofd en de benen. Alle goeie gamers doen dit alleen maar. Van dichtbij op de benen schieten en van veraf op het hoofd schieten. En natuurlijk en het welbekende sprayen (van dichtbij met een snelvuur wapen snel van links naar rechts en weer terug). Happy hunting!:thumb:

Wat ik doe in MOHAA (medal of honor:Allied Assault), ik wacht totdat de andere begint met schieten.. dan is zijn magazijn eerder leeg, en kan jij dus doorschieten als hij / zij moet laden :D

Je moet niet ineens beginnen met wachten, maar geleidelijk aan steeds wat "minder snel reageren" om het zo maar te zeggen.. dan schiet de ander jou (als je beter wordt, ontwijk je dat vaak) en dan kan jij hem / haar neerschieten als diegene moet herladen..

werkt perfect bij mij :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan