Talen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haal eerst svp die hele lap tekst weg uit je vorige bericht. D'r staat weinig relevants in en het topic wordt zo onleesbaar.
Jammer dat je nu pas meldt dat je Windows 10 gebruikt. Windows 10 kan in een aantal gevallen érg raar doen en het lijkt erop alsof jij een van de slachtoffers bent.
Systeemherstel wel / niet werken heeft m.i. weinig te maken met het Officepakket, evenals of het internet wel of niet wil werken.
Ik ben eerder bang voor de relatie tussen Office 2007 en Windows 2010.
Verder denk ik dat je er handig aan doet om geheel Office 2007 te verwijderen en dan hopen dat Windows 10 weer werkt.
Office staat wel in configuratiescherm, programma's en onderdelen en is daar te verwijderen.

Ja, ik haat Windows 10. Maar dat terzijde.

Zou ik ook kunnen proberen alleen Word te herinstalleren?

Heb inmiddels een gelukt Systeemherstel gedraaid. Bij de versieinformatie van Word staat geen SPx. Zou dat betekenen dat het SP daardoor is verdwenen? Kan dat?

Ik kan het hier vandaan niet (meer) bevatten. In programma's en onderdelen staat in principe gewoon Microsoft Office. Voeg in je volgende bericht eens een plaatje bij van programma's en onderdelen.

Bijlagen

• screendump.jpg
    screendump.jpg
    102,3 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Ja, ik zie Microsoft Office, maar niet het afzonderlijke Word 2007. Ik ben er inmiddels achter dat ik het hele Officepakket geheel moet verwijderenen herinstalleren, alleen Word gaat dus niet.

Ik ben dan zo bang dat ik mijn mail en accounts kwijt ga raken. Tips?

Nee, laat op je computer zoeken naar het bestand .pst
Onthoud de vindplaats. Kopieer dit bestand even naar een andere lokatie.
Verwijder Office en installeer het opnieuw. Ja, de accounts zal je opnieuw moeten instellen, da's helaas wel zo.
Kopieer het .pst bestand terug naar de vindlokatie (er staat een lege nieuwe, maar die overschrijf je met de oude) en je hebt alles weer terug.

Maar, omdat je in de verkenner verborgen mappen en bestanden weergeven zal moeten activeren, adviseer ik je om er even iemand bij te halen die iets meer van computers afweet dan jij.

Laatst bewerkt:
Dank, dit had ik toevallig precies zo op internet gevonden en uitgevoerd.

Toen Office via de cd eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Wat bleek: alle instellingen, accounts, mail, recente bestanden etc. waren nog exact hetzelfde. Hoe kan dat? Ik begin dan te twijfelen of het wel goed is gegaan...

Computer lijkt beter te werken, alleen Chrome start nu heel langzaam op, heb hem al geherinstalleerd maar geen succes... hoe dat te verhelpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan