Talk Now Grieks

• Onderwerp starter Onderwerp starter loui
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

loui

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Beste mensen,

Ik heb het maar even in deze forum sectie gezet.

Ik heb sinds kort Talk Now Grieks, ik had eerst de illegale versie van internet, en werkte allemaal goed, en een week later moest me pc bij het vuilnis omdat me pc ze beste tijd had gehad, leuk een nieuwe computer gekocht, Talk Now geinstalleerd, en ik start het programma en ik krijg een klein venstertje met: "Unlicensed use of program" . :confused:

Dus ik dacht, dit werkt niet meer, laat ik eens sociaal doen en de cursus gewoon eens kopen, ik de cursus gekocht, installeer alles naar behoren, start Talk Now en wat zie ik ?

-: een klein venstertje met: "Unlicensed use of program" . :(

ik heb al geprobeerd om opnieuw te installen, windows herinstaleren, allemaal geen resultaat.

dus nu voel ik me vrij ellendig, want ik heb al op google gezocht maar die laat me in de steek, forums doorzocht en geen resultaat, dus vraag ik het Helpmij.nl of er iemand is die me hiermee kan helpen . :o

Duidelijk een probleem met de licentie dus.
Van wie is de software? En heb je de fabrikant al gebeld? Dus de eventuele helpdesk/servicelijn van hun......

het is van Eurotalk aan de hoes te zien.

een hulplijn/helpdesk kan ik geen nummer van vinden :(

Moet je je programma niet registreren met een code die achter op de cd staat of in het boekje?

Neen, kwestie van installeren en opstarten en leren maar, maarja, dan krijg ik die fout van "Unlicensed use of program" en ik heb het op de pc beneden ook.

Heel erg bedankt Raymond Bos, de update werkte en het doet het nu perfect :D

Mooi, ik had het gisteren druk en kon niet eerder zoeken.
Ik geef je als tip dat heb je ooit weer eens problemen met welke software dan ook altijd eerst op de site van de fabrikant kijken bij support. Vaak zijn het bugs die bekend zijn en waar een update voor is.

Leer ze verder,

Raymond

Is goed, op die manier kan ik een ander ook sneller helpen met software :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan