Tappen gaat niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn PDA (Toshiba740e) reageert niet meer als ik met de stilus iets aantik.
Na een reset (eigen data dan kwijt) komt eerst het alignscherm. Je moet dan een paar keer op het kruisje klikken (soort ijkprocedure) maar hij reageert niet op het pennetje: hard drukken of voorzichtig, geen reactie.

Ik heb alle programmatuur etc. en zou best willen proberen Windows er opnieuw op te zetten, maar kan dat wel? (active sync)

Door flink te hannesen met allerlei knopjes kan ik in een keuze-window komen en met de cursurtoets omlaag of omhoog gaan, maar aanklikken (drukken op de toets) geeft geen actie.

Ik denk gewoon dat het besturingsprogramma defect is, maar hoe krijg ik dat geinstalleerd?

Als je nog garantie heb zou ik terug gaan naar de windekl. Of bij toshia online kijken of dit een bekend probleem is.

Verplaatst naar de hardware sectie aangezien je vraag niks met netwerken te maken heeft

Op HCC-beurs aan diverse "Kenners" de PDA laten beoordelen. Allen kwamen tot de conclusie dat het touch-screen defect was. Ik heb het in april 2003 gekocht dus ik denk nog gebruik te kunnen maken van de garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan