tar.gz file uitpakken !

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankys

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
12
Right, om te beginnen ben ik hier voor het eerst, heb een laptop met Vista, eentje met XP, een IREX Ereader, iPhone en een Entourage eDGe. Enne, ik probeer van alles zelf en loop daardoor best wel vaak tegen vragen aan...

Also, ook ik heb een --tar.gz file op m'n Vista machine staan. Dit file moet uitgepakt worden op m'n Ereader. Hier begint dan ook mijn eerste probleem. Hoe ga ik dit uitpakken? Ik heb de link eens bekeken, maar daar wordt gesproken over ARK en een commandovenster. Kan iemand mij helpen om dit in wat eenvoudigere nono taal uit te leggen? Ik bedoel, een rar of zip kan ik eenvoudig met rechter-muis-knop uit laten pakken. Dit gaat alleen niet lukken met een tar.gz
 
Hoi en welkom op Helpmij.nl,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet de bedoeling in een bestaande vraag door te gaan dus bij deze.
Succes met je vraag en nogmaals welkom
 
@IgniteIddo: dat noem ik nog eens een super forum. klasse. bedankt voor de hulp.

@Terrarabo: ik wist natuurlijk niet direct waar ik m'n vraag kon plaatsen en zocht op tar.zg. Bedankt voor het verplaatsen. goed te weten voor de volgende keer.


ik blijf hier in ieder geval lang rondhangen.:cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan