Task Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mystis

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
M'n excuses voor dit vaak gestelde vraag.

Zoals aangegeven in de titel, ken ik mijn taskmanager aan de praat krijgen.
De taskmanager verschijnt slechts in 1 seconde, en sluit zich direct af.

Heeft iemand hier raad mee?

Probeer deze fix eens, downloaden en dubbelklikken, werkt dat niet ga ik toch denken aan een worm o.i.d. waar je dan diverse progjes op los kunt laten, een virusscanner, Spybot etc.

Probeer deze fix eens, downloaden en dubbelklikken, werkt dat niet ga ik toch denken aan een worm o.i.d. waar je dan diverse progjes op los kunt laten, een virusscanner, Spybot etc.

:( helaas is het dezelfde verhaal.
Zodra ik een .reg file probeer te openen, sluit het gelijk af.

Ik probeer nu namelijk Norton Antivirus te installeren, en ik hoop dat het een virus kan zijn.. anders moet ik weer zoeken :)

Zoek eens naar een opstartlijn met HijackThis waar zoiets staat dat de restrictie voor het gebruik van regedit op 1 staat.

Zo een regel b.v.
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableRegedit=1

Oke, ik heb net zojuist iets vreemds ontdekt.

Ik probeer telkens Norton te installeren, en werkte telkens niet.
Toen had ik een Norton Uninstaller moete downloaden en runnen, en naderhand vroegt het of ik me computer wou restarten.

Dat deed ik, en op een gegeven moment stopte het met restarten.
En op mijn verbazing werkte mn Task Manager en de Reg Edit het.

Ik weet niet precies hoe, maar voordat ik hieraan begon spamde ik mijn Task Manager, en zag ik een hoop processen zien staan.
Nu mijn taskmanager werkt, keek ik voor de zekerheid, en zag ik dat de files der niet meer staan.

Dus ik heb een vermoede dat het toch een virus kan zijn..?
Ik vrees nu alleen dat als ik nu mijn computer restart, dat het probleem weer verschijnt.

En ik kan anders mijn niet Norton installeren.

Na die regfix zeker niet gereboot?

Waarom Norton, AVG is gratis en erg goed en vertraagt de boel ook niet zoals die Norton rommel.

Kijk gewoon in het register bij die sleutel, als die goed staat werkt het toch?

Na die regfix zeker niet gereboot?

Waarom Norton, AVG is gratis en erg goed en vertraagt de boel ook niet zoals die Norton rommel.

Kijk gewoon in het register bij die sleutel, als die goed staat werkt het toch?

Het zat zo. Ik kreeg geen toegang naar regedit.
Net zoals het openen van reg bestanden, of taskmanager, ze sluiten allemaal minder een seconde.

Maar hartstikke bedankt voor de AVG tip. Dat heeft me behoorlijk geholpen, aangezien ik stuk of 100 virussen scanned.
Tijdens het scannen werkte mijn Taskmanager het dus opeens. :) Dus bedankt! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan