Taskbar Tumbnails

Status
Niet open voor verdere reacties.

AngelOfTrust

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2009
Oke, ik heb geen flauw idee wat ik net gedaan heb, maar ik zou graag willen weten hoe ik het terug kan veranderen!

Hoe kan ik die 'tabs' op mijn taskbar terug groter maken ? zodat ze er 'default' uitzien...
Deze zijn te klein, ik kan niet zien wat progamma (enkel aan het logo: maar zie even naar live messenger.. dan kan ik niet zien wie er online is...

Als jullie mij kunnen helpen !! Please help me!

Bijlagen

• taskbar.jpg
    taskbar.jpg
    13,2 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Ik veronderstel dat je Vista draait en dat je taakbar geen vista-theme is...

Je taakbalk ziet er namelijk niet zomaar anders uit, je hebt ofwel een programmatje gedraaid om je thema te veranderen/iconen te veranderen.

Ik kan niet zo uit men duim zuigen aan de hand van je screenshot welk programma of thema je gebruikt, geinstalleerd hebt.

Je probleem, is dit dan al lang of pas sinds kort(vandaag, gisteren)

Ik veronderstel dat je Vista draait en dat je taakbar geen vista-theme is...

Je taakbalk ziet er namelijk niet zomaar anders uit, je hebt ofwel een programmatje gedraaid om je thema te veranderen/iconen te veranderen.

Ik kan niet zo uit men duim zuigen aan de hand van je screenshot welk programma of thema je gebruikt, geinstalleerd hebt.

Je probleem, is dit dan al lang of pas sinds kort(vandaag, gisteren)

--> Mijn taskbar was inderdaad 1st een andr theme dan de 'default' aero.. mar jh
Omdat dat ander theme niet aan mijn 'eisen' voldeed, ben k weer teruggegaan naar aero..
Het probleem zelf doet zich nog niet lang voor (vanaf vandaag duss..)
:confused:

Wel aangezien het probleem er pas is sinds gisteren en jij blijkbaar ook niet echt weet wat er juist gebeurd is zou ik het simpel houden & systeemherstel uitvoeren ;)

Wel aangezien het probleem er pas is sinds gisteren en jij blijkbaar ook niet echt weet wat er juist gebeurd is zou ik het simpel houden & systeemherstel uitvoeren ;)

Jep jep .. da was het simpelste .. en het werkte :) zo .. gn idee wa het was (?) mar toch :p het is wer 'normaal' :thumb: thx jelpot :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan