Taskmanager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Onlangs heb ik het programma Hitman (http://members.home.nl/mloman/setup.exe) gedownload. Dit is een gratis anti-spyware programma dat automatisch vijf programma's (zoals AdAware en Spybot etc) laadt en uitvoert. Nu wil ik Hitman automatisch elke week laten draaien op een moment dat ik niet op mijn computer werk, maar wanneer wel de computer aanstaat. Vroeger had je daar het programma Windows Taskmanager voor. Daarin kon je zelf aangeven wanneer, welk programma moest starten. in Windows XP vind ik dit programma niet meer, alleen Windows Taakbeheer, maar dat doet niet wat ik bedoel. Wie kent een zelfde soort programma dat Taskmanager vervangt en zich alszodanig laat instellen? Alvast dank!

Dank jullie wel, ik heb hem gevonden en de taak gepland. Ik krijg alleen nu steeds de mededeling: "geplande taak kan niet worden gestart", terwijl volgens mij alles goed ingesteld staat. Misschien hebben jullie nog een tip ...?

Op de site van HitmanPro stond dat er nog aan deze functie gewerkt wordt zag ik..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan