tc-anarchy

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
ik heb bestanden binnengehaald en met het programma hjsplit.exe samengevoegd tot een groot bestand maar wat nu??? er staat geen extensie achter.
Veranderen in rar of img geeft geen resultaat. Het prog. verwijst wel naar een site maar mijn engels is niet zo goed. Er wordt wel gesproken over splitsen maar niet over het eindresultaat.

Groeten
Wiel

1. Typ gewoon de juiste extensie achter het bestand, als het een progje was, typ dan .exe
Als het een film was .mpg of .avi of .wmv

2. bij het samenvoegen moet je eerst je .001 bestand ingeven,
ik heb zo'n flauw vermoeden dat de extensie van het
originele bestand niet voor de 001 stond.

Lukt de extensie toevoegen zoals ik zei in het begin niet, dan zou je opnieuw moeten proberen, als dat lukt, terug de gesplitste dingen samen te voegen, maar van

naamvanbestand.001 voor je het programma opstart
eerst
naamvanbestand.(originele extensie).001
te maken, bv.

Troy.001 wordt Troy.mpg.001

Ok?

Laatst bewerkt:
rar

Ik heb alle bestanden de extentie .rar gegeven toen winrar er op los gelaten. Het ging.

Groeten
wiel

extentie

De losse bestanden haden geen extentie ik heb via intenet het bijbehoorende programma gezocht en ik kreeg het prog. hjsplit voorgeschoteld. Hiermee de losse bestanden samen gevoegd kreeg ik een bestand zonder extentie, hiermee kon ik niets. Toen ik alle losse bestanden de extentie gaf van .rar en het prog . winrar er op los liet kreeg ik wel de verwachte iso die ik wel kan branden met nero.

Groeten
Wiel

O, ik veronderstelde dat ze ook met hjsplit gesplitst waren, maar dat waren ze dus niet, dat had je er moeten bijzeggen he.:confused:
Goed, whatever...:D

Groeten, James

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan