TCM 2005 installatieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcrazor

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2004
Wil TCM 2005 installeren, maar krijg een foutmelding nog voordat de installatie begint over dat een of andere file geen Win32 toepassing is. Daarna gaat de installatie wel door. Na invoeren registratienummer krijg ik weer een foutmelding en kan niet doorgaan met installeren. Iemand dezelfde problemen met dit spel of kan het zijn dat ik een foute disc heb?

Noteer de volledige foutmelding aub. Dat zoekt wat makkelijker.

En dat e.o.a bestand was dat misschien de autoexec.nt?

Nee, het was een ander bestand. Ik heb de volledige foutmelding thuis opgeschreven, kom hier later even op terug.

Foutmelding voor installatie:

Error executing D:\Support\Total Club Manager_uninst.exe
%1 is geen geldige Win32-toepassing

Als ik doorga kan ik wel het registratienummer intoetsen en beginnen met installeren.

Tijdens installeren komt er vrijwel meteen een foutmelding:
A problem occured when trying to transfer the file D:\Support\European Help Files\Bra.pt\whstart.ico from the media.
Do you want to retry to copy the file or cancel the installation?

Retry heeft geen zin, dus...

Heb ook de EA hulplijn al gebeld, maar die hadden geen oplossing. Bij mijn broer geprobeerd op zijn computer, doet het prima, dus geen beschadigingen op de CD.

is dit een relatief nieuw programma?

Ik neem aan van wel, als je ea er nog over kan bellen.
Voldoet je systeem aan de systeemeisen?

Werkt je cd-rom wel goed? (ik had een tijd problemen met mijn cd-roms en toen kreeg ik dergelijke foutmeldingen)

Systeem voldoet aan de systeemeisen en zou alle spellen zonder problemen moeten draaien. Hoe kan ik erachter komen of dit misschien aan mijn CD-rom ligt? De computer is pas twee maanden oud, dus als dit het probleem is ga ik toch mooi even terug om het te laten repareren.

Andere spellen werken perfect als ik ze van CD af installeer. Ik heb het probleem nu opgelost door alle files rechtstreeks naar mijn harde schijf te kopieren in plaats van via de CD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan