TCP/IP niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

john_boy_overbe

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
Dag allemaal,

heb een nieuwe pc met VISTA erop. Nu probeer ik mijn internet van Casema te installeren. Kom ik aan bij de modem test, zegt het programma dat op deze computer TCP/IP niet is geïnstalleerd en dat ik de installatie nogmaals moet proberen als het wel geïnstalleerd is.

Maar wat is TCP/IP?

Kan iemand mij helpen????

Sinds wanneer heeft Casema ook adsl?
Verplaatst naar kabel-internet. ;)

ga naar de eigenschappen van je lan verbinding, vink tcp/ip aan en klik op installeren.

Als ik naar internetopties ga en dan lan instellingen dan heb ik daar geen eigenschappen of iets om te installeren.

Kan je me erheen loodsen dalimens?

Alvast bedankt.

John-Boy

start>configuratiescherm>netwerk- en internetverbindingen>netwerkverbindingen
rechstklikken op lan verbinding>eigenschappen

Hoi !

@dalimens: TS. heeft Vista als ik het goed begrepen heb !

Daar werkt het anders, zie m'n link.

Greetz,

Harry.

@ Harry

heb het helemaal doorgelezen en alles gedaan wat erin stond, maar het installatieprogramma van Casema zegt nog steeds dat dat er op de pc TCP/IP geïnstalleerd moet worden...

Kan iemand mij svp nog beter helpen?

Hoi !

IPv6 uitgeschakeld ?

Daar hebben veel providers problemen. mee !

Anders zou ik geen oplossing weten: nog nooit andere problemen mee ondervonden.

Succes,

Harry.

@ Killermenace...

ik had dat zelf ook al gevonden via google.nl...

maar als het installatieprogramma zegt dat mijn pc dat niet bevat, waar haal ik dat dan vandaan?

Ga naar configuratiescherm, netwerkcentrum, status weergeven, eigenschappen, daar kun je die protocollen gewoon installeren.

Je zult daar ook de rest moeten configureren om een permenente verbinding te maken, te zien in "het volledig overzicht weergeven".

Je ziet ook in het netwerkcentrum of er verbinding is, dus daar alles zo zetten, dat er geen rode kruizen staan.

kijk bij de instellingen van je lanverbinding onder tabblad algemeen en kijk of tcp/ip aangevinkt is en zo zijn er nog wat meer opties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan