TCP/IP/stuurprogramma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jandee

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Berichten
246
Hoi, heb gisteren 2 pc's aan elkaar gekoppeld middels USB kabel. (desktop met W98SE en laptop met XP home)Is goed gegaan, maar nu krijg ik met mijn desktop geen verbinding meer met internet. De verbinding op zich komt wel tot stand, maar er komt geen pagina binnen. Als ik mijn virusupdate van Kaspersky wil opstarten, volgt de mededeling: internet connect error 12007. Vervolgens gebeurt er helemaal niks meer. Heb ADSL van Planet Internet. De verbinding van de laptop met het internet werkt wel zonder problemen, maar de desktop lijkt iets kwijt te zijn. Stuurprogramma in de war? TCP/IP instellingen lijken allemaal goed te staan.
Help. Alvast bedankt.
 
Hoi,

Je zult het denk ik toch in je instellingen van Int. Explorer moeten zoeken.(Rechtsklik/Eigenschappen)
Loop alle instellingen nog eens na.

Grtzzz.
 
Hallo. Ik heb werkelijk alles uitgeprobeerd, bestaande verbindingen en instellingen gedeleted en opnieuw geinstalleerd, alles drie keer nagelopen, vraag heb ik ook weggelegd bij de helpdesk van Planet, maar niemand die mij tot nu toe een oplossing aan de hand heeft kunnen doen. Help, please.
Alvast bedankt.
 
Ik heb werkelijk alles uitgeprobeerd...

Hoi,

Als je werkelijk alles hebt uitgeprobeerd en je hebt alle instellingen van IE met de helpdsk van Planet doorlopen dan weet ik het ook niet.

Toch nog een paar sugesties:

Kun je I Explor. niet upgraden naar een hogere versie en het dan nog eens proberen.

Een schone installatie(liefst met XP) op de desktop.

Grtzzz.
 
Dank voor de suggestie. Ik denk dat de enige oplossing inderdaad nog is om de desktop opnieuw te installeren en dan met XP. Hopelijk is daarmee mijn probleem opgelost. Bedankt voor de genomen moeite.
Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan