te groot ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

timon

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2005
Berichten
43
Hallo, ik heb vandaag een systeem gekocht ( aldi ) om opname''s ( analoog ) om te zetten naar digitaal . Werkt perfect.Op de PC Nu mijn vraag film is 11 GB hoe krijg ik deze op een schijf van 4.8 GB ???? DVD shrink herkent hem Blijkbaar niet !
Ben al enige tijd op zoek naar zoiets nu heb ik het en lukt het weer niet. Wie kan me evt helpen ??Om een film in te korten zie ik ook weer niet zitten Ik had zoiets het moet toch met een of ander progamma wel kunnen ? de film staat op m''n harde schijf en is 11 GB groot . Wat doe ik evt verkeerd ?
:mad:
 
Hallo, ik heb vandaag een systeem gekocht ( aldi ) om opname''s ( analoog ) om te zetten naar digitaal . Werkt perfect.Op de PC Nu mijn vraag film is 11 GB hoe krijg ik deze op een schijf van 4.8 GB ???? DVD shrink herkent hem Blijkbaar niet !
Ben al enige tijd op zoek naar zoiets nu heb ik het en lukt het weer niet. Wie kan me evt helpen ??Om een film in te korten zie ik ook weer niet zitten Ik had zoiets het moet toch met een of ander progamma wel kunnen ? de film staat op m''n harde schijf en is 11 GB groot . Wat doe ik evt verkeerd ?
:mad:

Als het een AVI is kun je hem splitten en dan branden.

Grtz.
 
Een film van 11 GB op een DVD R plaatsen? Dat ga je niet eens willen! Je zal 'm dan zo hard moeten "knijpen" (met meer dan 60% totdat 40% resteert) dat íe niet meer om aan te zien is.
 
Laatst bewerkt:
Misschien op een DLschijf branden? (met enige compressie)
 
Ja, dat zou nog een aanvaardbare kwaliteit opleveren.

TS: mijn "vuistregel" is: knijp een film niet meer dan zo'n 25%. Meer knijpen levert kleuren op waaraan je je de gehele film ergert -> fletse kleuren, niet om aan te zien!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan