te grote bijlage niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariarademaker

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2003
Berichten
7
In een onbezonnen ogenblik heb ik teveel foto's als bijlage aan een bericht toegevoegd en op de verzendknop gedrukt. Het bericht begint te verzenden, maar loopt vast. Dan wil ik het bericht verwijderen, maar dat lukt niet. Hij blijft maar verzenden en vastlopen.
Dit maakt ook dat ik geen andere berichten kan verzenden of ontvangen.
Hoe krijg ik dat dikke bericht uit m'n postvak-uit ????
 
ctrl-alt-del en OutlookExpress afsluiten
dan verbinding met het www afsluiten en OE weer openen.
Daarna nogmaals proberen het bestand te verwijderen. Wil het nu nog niet, dan kun je in de veilige modus opstarten en dan OE opstarten.
 
Zodra je o.e. opent, gaat deze normaal gesproken niet meteen verzenden, maar krijg je daar een vraag over.
Die kun je dan anuleren en je niet-verzonden-mail verwijderen.
Eventueel bij bestand / offline werken aanklikken.
 
Pasja zei:
gg, ik hoop dat 't gaat lukken............
na heel vaak opnieuw OE zonder verbinding opgestart hebbende, is het uiteindelijk gelukt. ik kon er niet achter komen hoe je veilige modus opstart. ik heb het wel eens gedaan hoor, toen mijn computer die mogelijkheid zelf aangaf na een probleem, maar kon ook via die helpfunctie in windows (systeemherstel) niet volgens die instructie Veilige Modus opstarten. maar goed, is niet meer nodig. probleem opgelost. nogmaals dank.
 
Veilige modus bereik je door tijdens de opstart van de pc F8 in te drukken.
 
Paul-RT zei:
Zodra je o.e. opent, gaat deze normaal gesproken niet meteen verzenden, maar krijg je daar een vraag over.
Die kun je dan anuleren en je niet-verzonden-mail verwijderen.
Eventueel bij bestand / offline werken aanklikken.

Normaal gesproken gaat die van mij juist wel meteen verzenden, en ik krijg daar geen vraag over. Maar je tip over Bestand > offline werken zal ik onthouden! dank je wel.
Het probleem is inmiddels opgelost.
 
Onder opties bij emailbezorging kun je een waarde (tijd) instellen op controle van nieuwe mail. Wellicht staat die bij jou op heel erg kort?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan