Te grote mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxneth

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2009
Hoi, stom maar waar, ik heb een email van 125 mb aangemaakt om te versturen en die hangt nu vast in mijn Postvak UIT. Verwijderen lukt niet op de normale manier, ik heb zitten graven in de bestanden, maar ik weet geen oplossing. Het zijn kennelijk geen DBX bestanden maar PST files. Waar en hoe nu verder ??

Bedankt alvast voor de moeite !!
Groetjes, Wim:thumb::shocked:

@ Blackbetty141:
Huisregels zei:
Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.

@Maxnet:
Microsoft Office Outlook of Windows Outlook Express?

Laatst bewerkt:
Topic verplaatst van Mailserver naar Microsoft Office Outlook.

Te groot mailbericht

Ik heb de oplossing gevonden. Mocht iemand willen weten hoe, dan hoor ik het wel.:rolleyes::rolleyes:

Ik heb de oplossing gevonden. Mocht iemand willen weten hoe, dan hoor ik het wel.:rolleyes::rolleyes:

Het lijkt me wel handig als je het antwoord hier op het forum zet, zodat meerdere mensen meteen wat aan je antwoord hebben i.p.v. het één voor één te vragen :thumb:

Laatst bewerkt:
Te grote mail stoppen in Outlook 2003

De oplossing lijkt simpel, maar is doeltreffend: door de geldigheidsduur van het bericht in te stellen op een tijdstip in het verleden, wordt het bericht doorgehaald in het Postvak UIT, ook als het kennelijk al verzonden wordt.

Daarna is het op de normale manier te verwijderen.

:cool::cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan