Te hoge resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Ik heb een Vista systeem met problemen binnen gekregen, maar ik kan er niet in omdat de resolutie van mijn monitor de settings van dit systeem niet aan kan.
Ik denk dat de settings voor een groot wide screen zijn mogelijk ook nog met een rare update frequentie; mijn (oude) monitor vertelt me alleen dat het deze resolutie niet aan kan en geeft geen beeld.
Weet iemand een truc?
(Safe mode werkt niet denk ik omdat je daar de resolutie alleen voor safe mode veranderd en niet voor normale mode.)

Last good known

Heb je de last good known optie al geprobeerd?

In safe mode kan je wel de resolutie aanpassen in de settings van je videokaart.
Maar ik denk eerder dat je de vernieuwingsfrequentie te hoog hebt staan.

Heb je de last good known optie al geprobeerd?

dat werkt niet omdat de eigenaar altijd met die hoge resolutie werkt, maar ik heb hier alleen een oude monitor

patrickt zei:
n safe mode kan je wel de resolutie aanpassen in de settings van je videokaart.
Maar ik denk eerder dat je de vernieuwingsfrequentie te hoog hebt staan.

in Vista blijkt een aparte keuze te zijn om safe mode in 640*480 op te starten. DAN kan je de resolutie en de frequentie veranderen; in gewone safe mode niet. Daarom lukte het me eerst niet.

Dank voor jullie meedenken!

in Vista blijkt een aparte keuze te zijn om safe mode in 640*480 op te starten. DAN kan je de resolutie en de frequentie veranderen; in gewone safe mode niet. Daarom lukte het me eerst niet.

Kan iemand hier wat meer over vertellen of een link of zo naar info. Ik heb dit ook recent gehad en heb toen vista maar opnieuw geïnstalleerd.

Kan iemand hier wat meer over vertellen of een link of zo naar info. Ik heb dit ook recent gehad en heb toen vista maar opnieuw geïnstalleerd.

opstarten in veilige modus is f8 drukken tijdens het opstarten...

dan kan je die instellingen gaan aanpassen in het configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan