Te hoge temperatuur ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshua822

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Ik was net het topic aan het lezen over dat de PC plots uitvalt. Nu heb ik eens even Speedfan laten draaien op mijn laptop maar dan zie ik tot mijn schrik dit :

2626

Is dat te heet voor een AMD TK-55 processor ? Want ik denk dat die vlammen niet veel goeds zeggen :confused:.

Om je temp's of whatever ook maar te checken, zul je iets anders moeten gebruiken dan Speedfan. Speedfan heeft nogal wat afwijkingen qua temp's enzovoort.

PCWizzard is beter dan Speedfan. Kijk eerst daar eens mee. als ze dan nog zo hoog liggen zeg het dan even.

Nou voor een Tk-55 valt dat opzich nog wel mee. Ik heb een TL-60 een snelelre versie, die wordt zonder moeite 70 graden. Overigens, die vlammetje zeggen niets.

Mvg swallav

Nou voor een Tk-55 valt dat opzich nog wel mee. Ik heb een TL-60 een snelelre versie, die wordt zonder moeite 70 graden. Overigens, die vlammetje zeggen niets.

Mvg swallav

Voor een Laptop lijkt mij 50 graden voor CPU & HDD toch wel heel warm hoor.. CPU leid aan slijtage waardoor het uiteindelijk stopt. Mijn laptop was de cpu & hdd niet warmer dan 35 graden. GPU liep daar in tegen tegen de 60/70 graden aan. maar dat was al wel een oudje.

Voor een Laptop lijkt mij 50 graden voor CPU & HDD toch wel heel warm hoor.. CPU leid aan slijtage waardoor het uiteindelijk stopt. Mijn laptop was de cpu & hdd niet warmer dan 35 graden. GPU liep daar in tegen tegen de 60/70 graden aan. maar dat was al wel een oudje.

Dit is afhankelijk wat voor CPU je hebt. Maar voor een AMD(en dan zeker in een laptop), is 50 graden normaal hoor.

Maar is dat ook normaal voor de HDD ? Ik heb ook al gekeken met PC Wizard, is het zelfde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan