WesleydeUndie
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 sep 2008
Code:
Alles-in-1 Plus
Dit pakket heeft snel internet voor het hele gezin. Je belt voordelig en krijgt gratis extra digitale zenders. Goedkoper dan de losse producten samen, terwijl je veel sneller internet.
download: 8.000 kbit/s
upload: 1.500 kbit/s
* televisie in analoge én digitale kwaliteit
* gratis bellen met andere klanten van Ziggo Telefonie
* 5 gratis digitale verrassingszenders
GRATIS digitale ontvanger en installatie door monteur
€ 49,95 per maand
Zonder vast contract
dit is mijn abbonement.
Volgens hierboven moet ik een downloadsnelheid hebben van 8.000 kbit/s en upload van 1.500 kbit/s.
ik heb op speedtest.net en speedtest.nl gekeken, maar nu blijkt dat ik hier VER onder lig tot wel 75%!
speedtest.net

speedtest.nl
Code:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 340.8 KByte/sec
(=2726 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 59.1 KByte/sec
(=473 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 1097.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Ping niet mogelijk Gegevens opgeslagen ? 0.
Kan iemand mij vertellen of dit normaal is, en wat ik er aan zou kunnen doen?
bvd, wesley