Te lagen fps CS 1.6 NEED HELP !

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hey

Ik had als laatst een belangrijk vraag waar ik op meerdere forums heb gesteld en geen antwoord heb gekregen.Dus mijn probleem is dat ik te lage fps heb voor counter strike 1.6 dus 60 fps ik probeerde al in console fps_max 100 maar het heeft geen effect.Dus ik wouw effe vragen weet iemand wat ik moet doen ?
En nog iets weet iemand hoe ik vsync kan uitschakelen want op de meeste forums zeiden ze dat ik dat moet uitschakelen maar ik kan het niet vinden waar ik moet zijn om dat te uitschakelen nergens staat dat !

Mijn videokaart is Club 3d nvidea 9500 GT 512 MB

Afbeelding:

aaadada.jpg

Laatst bewerkt:
60FPS is redelijk veel hoor... Waarom naar de 100 als je er toch niets van merkt? Bedoel je niet toevallig FOV (Field Of View)?

Het aantal FPS'en van een spel ligt aan verschillende factoren. Je videokaart (gebruikte GPU en snelheden), het gebruikte spel en zijn instellingen en de drivers.

Een 9500GT is een redelijk snel dingetje, niets mis mee. CS is ook weer geen loodzwaar spel, alleen kunnen (te) hoge instellingen voor vermindering van FPS zorgen. Als laatste heb je de drivers. Gebruik voor optimale performance altijd de laatste versie.

hij is niet vast 60 maar hij is gaat gewoon naar de 30-40 :S en meestal is hij 60

En dat is in gevechten nog meer dan prima speelbaar. Eerlijk gezegd zie ik dus geen problemen, framedrops tijdens stukken met zware acties is heel normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan