te veel iconen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinpp

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
19
hallo,

ik heb sinds kort mijn goeie monitor kapot en zit nu met een beeldbuis van een kast opgescheept.
ik heb rechtonderin vrij veel iconen draaien en dat was geen probleem op 22 inch maar nu zit ik met 17 inch en begint mijn taakbalk vrij klein te worden,
ik weet dat je deze automatisch kan laten verbergen maar ik weet alleen niet hoe en ze blijven gewoon staan dat pijltje is er niet.
zou iemand hier een oplossing voor weten ik zou het erg waarderen.

met vriendelijk groet kevin,
 
Rechtsklik met muis op de taakbal, kies eigenschappen, kies Tab Taakbalk, vink aan Taakbalk automatisch verbergen.
Succes
 
nee dat is het niet wat ik bedoel dat geld voor de taakbalk maar wat ik zij was de iconen rechtsonder in beeld in de taakbalk daar staat normaal een pijltje zodat je al je processen kan zien en hij verbergd de processen wat je niet hoefd te zien,
maar bij mij is dat pijltje weg en hij laat alles gewoon standaart zien en nu heb ik de hele taakbalk vol zitten.

mvg kevin
 
OK, dan
Rechtsklik met muis op de taakbalk, kies eigenschappen, Niet actieve pictogrammen opruimen.
Van een aantal pictogrammen kun je bovendien aangeven of ze op de wel op de taakbalk moeten verschijnen. In te stellen bij het desbetreffenden programma bv. netwerkverbindingen.
 
anton bedankt voor uw hulp mijn vraag is opgelost :love:
 
Als toegift ..
Je kunt de hoogte van de taakbalk nog dubbel zo hoog maken. Ga met de muiscursor naar de bovenrand van de balk. Cursor wordt zwarte vert. pijl en met muisknop L ingedrukt de rand naar boven slepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan