te weinig geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Ik heb de laatste tijd steeds vaker het volgende probleem.

Het bekijken van een film levert steeds vaker een blokkerig beeld. Ook het typen van deze tekst zie ik steeds een vetraging.
Nu heb ik het virutele geheugen al vergroot maar het probleem blijft zich voor doen.
Het lijkt erop dat er iets op de pc veel grafisch geheugen gebruikt. Maar als ik via taakbeheer het e.e.a. bekijkt zie ik niets vreemd.
Wanneer ik de pc opnieuw opstart is het probleem even opgelost.

:) ALS je bekijkt een film ?? :confused: hoe bedoel je ? .... een DVD film via PC-dvd player of je bedoel een online film of filmpje op web ??

P.S. Misschien ligt wel op je video-kaart ( updaten ? ) als maar hier over een CD-DVD gaat, en .... als je maar bedoel filmpjes op web waarschijnlijk je laatste flash-player installeren of ook updaten moet ..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Wat zijn de specificaties, van je laptop en van de film even 1080p en de KBPS verwerking en etc.

bedankt voor jullie reacties

ROYONIX
Het maakt niet uit welke film ik af wil spelen, eigen opname, youtube, dvd etc.

K1pje
Ik speel al mijn films af met vlc. Het probleem doet ze ook voor met andere media players.

Nicj56
Nvidia Gforce 8400
drivers Nvidia 9.18.13.1407

met alleen de videokaart gaan we het niet redden kun je de volledige specificaties van je computer opschrijven?
de 8400 is niet de nieuwste meer dat wel

:( ALS ik jou was, zal eerst ook, op volgende manier PC opschonen proberen :
---------------
Eerst ALLE absoluut, activiteiten stoppen ! ( taakbalk ! )

1- Standaard C Schijf opruiming ( alles aan vinken ! ! ) en opschonen ...
2- C:\Windows cookies alles opruimen !
3- Temp map ( van windows ! ) leeg maken oftewel start-uitvoeren en typ in %temp% -ALLES weg !
4- Prefetch map ( van windows ook ! ) leeg maken oftewel start-uitvoeren typ in C:\Windows\Prefetch -ALLES wat je ziet weg !
5- Temporary Internet Files opruimen ( ! ) ... "C:\Users\Geb. naam\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files"
6- Na deze's opschoning stappen ...ga naar C Schijf eigenschappen / Extra / Fout Controle / Nu Controleren en vink alle twee vierkantjes aan ( deze stap is later voor tijdens opstarten om schijf op fouten te controleren ! dat weet je al ) ..
7- NU eindelijk ga je na zo grondige opschoning DE-fragmenteren ....maar het is beste dat je probeert met ( ALS je dat wil ? of met jouw wat anders ! ) ''Complete Registry Cleaner'' register eerst opschonen en vervolgens en gelijk register DE-fragmenteren ..

NA dat ALLES ga je PC HER-starten en kijk of je veranderingen merkt ?? ;):D
2d2786.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan