te weinig geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo iedereen ik heb bij het nieuwste spel van Harry Potter wel actie geluid, maar als Harry Potter zelf praat dan heb ik dat geluid niet maar wel engelse onder titeling? staat er iets verkeerd?
Fred.............

kan het zijn dat het de gebrande versie is? daar heb soms zulke problemen mee...

Gelijk heb je, en dat is dus een spel van Twilight, maar voor de rest werkt alles prima..
Fred..

Als et goed is, dien je na het spel te hebben geinstalleerd van die Twilight-cd, nog op een Setup-bestandje te klikken in de map waar het spel in is geinstalleerd. Nu worden alles geluiden etc uitgepakt en klaargemaakt voor gebruik.

Ik weet alleen niet exact meer hoe dat bestandje heet.

dat zou wel eens kunnen als je het weet laat het dan even weten a.u.b anders zoek ik het wel even!!
Fred.........

Ik heb zelf geen Twilights, maar als je zelf ff ziet, vind je het heel gauw.

Ik heb net nog gezocht maar ik kan het echt niet vinden, als het je te binnen schiet dan hoor ik het wel..
Fred..

Maak maar es een screenshot van die map waar het spel in is geinstalleerd. Misschien dat ik et dan zie.

Gewoon ff de map openen, CTRL+Print Screen indrukken, dan ga je naar Paint, Bewerken-Plakken. Nu zie je een afdruk van die map.

Save hem in JPG-formaat en voeg hem hier toe als attachment.

Harry potter

dit is de map maar en zijn er nog meer natuurlijk

De bestanden zijn veel te groot om te verzenden helaas ik zat op 173KB. tot morgen misschien..
Alvast bedankt
Fred..............

Je moet de map niet als bijlage toevoegen he? :D

Gewoon een screenshot maken van die map. Precies zoals ik hierboven beschreef en dan moet et wel lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan