te weinig usb-ingangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
mijn putertje (pentiumIII) heeft bijna de respectabele leeftijd van 7 jaar bereikt.
En in de loop der tijd is er nogal eens wat aan toe gevoegd.
nu loop ik tegen het probleem aan dat ik meer randapparatuur met usb stekkertjes heb dan dat er gaatjes in de achterkant van mijn computer zitten.
bestaat hier een eenvoudige oplossing voor?
want iedere keer mijn computermeubel naar voren sjouwen om de stekkertjes te verwisselen is niet ideaal.

een usb hub kopen, niet duur en erg makkelijk. is een soort stekkerdoos voor usb.

tuut tuut dat is snel.

ik neem ff aan dat jullie hetzelfde bedoelen?

ik ga op zoek naar een usb stekkerdoos

bedankt

toch nog een vraagje erbij
ik ging ff op e-bay kijken en er zijn nogal wat van die dingen
hoe weet ik of ie compattable voor mijn puter is, of is dat standaard?

PCI kaart is wat anders kun je er bij prikken in de pc en een externne aansluiting kun je bij prikken in een bestaande usb aansluiting dmv een usb stekker ben je wel sneller klaar mee en die dingen zijn niet zo duur meer.

hub is dus voor mij als leek het makkelijkste.
weet niet of er binnen nog ruimte is nl.

ga ik voor de hub.

bedankt voor het snelle meedenken

thnx
als ik het zo even snel bekijkt maakt het niet zo veel uit of ik een 1.1 of een 2 neem

ik heb nu 1 ingang die gedeeld wordt door webcam camera en mp3
die laatste staat daar trouwens niet in het lijstje, maar ik vermoed dat die wel binnen hetzelfde kader valt.

Neem wel een hub met een eigen voeding.Anders kun je problemen krijgen.:thumb:

En dat 1.1 of 2 ligt er aan wat er in je computer zit is die 1.1 dfan heeft het weinig zin om een 2 te kopen maar in princip maakt het niet uit een 2 is altijd backwards compatibel.

Laatst bewerkt:
Dat is er een waar een stekker aan zit voor in het stopcontact. Maar waarschijnlijk staat dat ook wel op de doos of als je hem op internet koopt in de specificaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan