sweetsugarbaby
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 okt 2001
Ik krijg de laatste tijd regelmatig de volgende melding:
There is not enough free memory to run this program. Quit one or more programs and then try again...
Ik krijg de melding als ik b.v. klik op:
de map: mijn documenten
icoon "bureublad weergeven"links onder het scherm
configuratiescherm
Verder kan ik soms een programma niet afsluiten...
soms kan ik mijn ICQ lijst niet meer terug krijgen...
en soms krijg ik bij aflsuiten van de pc de melding:
Symantic Net Detect, dit programma reageert niet, het wacht mogelijk op een reactie, is bezig of gestopt...
ik heb windows 98, en zeer onlangs SpywareQuard, Spybot, Irfanview, Tempfree, Java Web Start en het yahtzee spel op de pc gezet... kan het hier misschien mee te maken hebben???
Ik heb nog genoeg vrije ruimte op mijn pc..
En geen virussen, geen spyware, alhoewel ik onlangs wel spyware, iets van Alexa, heb verwijderd, en nog 2 spyware dingen..
Hoe kan ik dit oplossen???
groet
ria
There is not enough free memory to run this program. Quit one or more programs and then try again...
Ik krijg de melding als ik b.v. klik op:
de map: mijn documenten
icoon "bureublad weergeven"links onder het scherm
configuratiescherm
Verder kan ik soms een programma niet afsluiten...
soms kan ik mijn ICQ lijst niet meer terug krijgen...
en soms krijg ik bij aflsuiten van de pc de melding:
Symantic Net Detect, dit programma reageert niet, het wacht mogelijk op een reactie, is bezig of gestopt...
ik heb windows 98, en zeer onlangs SpywareQuard, Spybot, Irfanview, Tempfree, Java Web Start en het yahtzee spel op de pc gezet... kan het hier misschien mee te maken hebben???
Ik heb nog genoeg vrije ruimte op mijn pc..
En geen virussen, geen spyware, alhoewel ik onlangs wel spyware, iets van Alexa, heb verwijderd, en nog 2 spyware dingen..
Hoe kan ik dit oplossen???
groet
ria