Team Fortress 2 hapert regelmatig op Low, Medium, en High.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Midna

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Berichten
12
Mijn laptop specificaties:

Manufacturer:
Acer Aspire 7520G

Processor:
AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-56, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~1.8GHz

Memory:
2046MB RAM

Hard Drive:
160 GB

Video Card:
NVIDIA GeForce 8400M G

Monitor:
17 inch Crystalbright LCD

Sound Card:
Realtek HD Audio output

Keyboard:/
USB-hoofdhub

Mouse:
USB-hoofdhub

Operating System:
Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)



Sinds ik XP op mijn laptop heb zitten(Daarvoor zat Vista erop) gaat mijn fps regelmatig sterk omlaag(Het wisselt van de 30 naar 6) en dan moet ik even wachten om verder te kunnen spelen, omdat het zo erg vertraagd word. Het maakt dan niet uit in welke settings het spel speel. En toen ik Vista er nog op had zitten speelde ik op high settings met een resolutie van 1024x768! Nou komt het waarschijnlijk omdat de drivers van de mijn video kaart niet up to date zijn. De versie van mijn video kaart is 101.45!

En mijn Videokaart is niet dezelfde als op een desktop computer en dus kan ik niet nieuwe drivers zo even downloaden van www.nvidia.com
En toen ik Nvidia.com liet scannen wat voor versie en drivers ik nodig had. Zeiden ze dat ik de drivers van www.acer.com moet downloaden. Omdat ik zoals ik al eerder zei er speciale drivers nodig zijn voor een laptop video kaart. Maar ik kan alleen Windows Vista drivers vinden op hun site. En daar heb ik natuurlijk niks aan omdat ik Windows XP heb.

Weet iemand hier wat ik moet doen? of waar ik nieuwe drivers kan downloaden? Of ligt dit aan iets totaal anders?
 
Laatst bewerkt:
Wat is het typenummer van je laptop? Is het een travelmate, aspire, enz en het nummer.

Dat zoekt wat makkelijker.
 
Wat is het typenummer van je laptop? Is het een travelmate, aspire, enz en het nummer.

Dat zoekt wat makkelijker.

Oh wat dom van mij! Het was een "beetje" laat toen ik dat poste. ;)

Het is een Acer Aspire 7520G
 
Hier staat ie als het goed is tussen:

http://www.acerpanam.com/synapse/forms/AcerDrivers/Aspire 7520.pdf?CFID=4860121&CFTOKEN=23263227

Wel even goed opletten wat erbij staat! Er staan nameljik drivers voor Vista en voor XP, maar er staat duidelijk bij welke driver voor welk besturingssysteem is.

:thumb:

Dat is de driver die ik al had, versie 101.45 dus! Ik heb nou al een nieuwe versie geinstalleerd. Maar het probleem is er nog steeds! :(

Nou heb ik in de console van Teamfortress 2 een command ingetypt. Die de FPS, Ping, en nog veel meer laat zien. Nou denk ik dat het niet aan de drivers van me videokaart liggen maar aan iets van mijn verbinding. Want regelmatig sprong mijn ping naar 70 of hoger(100,200) en mijn fps ging dan ook gelijk sterk omlaag. Ik heb broadband ADSL van orange! Hoe kan het dat mijn ping dan zo heen en weer gaat? Ik download nooit wat als ik online ga spelen.
 
Ja, die staat er ook tussen, maar daaronder staat de driver voor XP. Kijk maar eens goed er staan twee drivers 1 voor vista en 1 voor XP.

NVIDIA VGA Driver v6.14.11.145
Windows XP
 
Ja, die staat er ook tussen, maar daaronder staat de driver voor XP. Kijk maar eens goed er staan twee drivers 1 voor vista en 1 voor XP.

NVIDIA VGA Driver v6.14.11.145
Windows XP

Als je beter had gelezen had je geweten dat ik die drivers hiervoor al had geinstalleerd...
 
Dat was mij uit je bericht niet duidelijk geworden. Je gaf alleen aan dat je "een andere" had genomen omdat ik je "volgens jou" de oude weer had gegeven. En dat was niet het geval.

Maar ben je nu zeker dat je de juiste hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan