Team fortress 2 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

slimmen001

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Berichten
65
Hey,

Team Fortress 2 is vanaf nu F2P, dus ik heb het gedownload. (via steam) Toen ik het wou opstarten, startte het niet normaal op, maar draaide het scherm altijd op zn kant, de normale bovenkant was dus links op mijn scherm. Elke keer als ik het spel opstart, heb ik dit probleem, en zo kan ik het spel dus ook niet spelen... Kunnen jullie me helpen?

O ja, ik heb een vrij oude videokaart: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
Maar volgens 'can you run it', kon ik het spel gemakkelijk spelen.
 
Het heeft blijkbaar te maken met de resolutie:
Op normale resolutie werkte het niet, maar op een andere resolutie werkt het wel.
Ik snap wel nog steeds niet hoe het komt, maar nu kan ik tenminsten spelen :)
 
Toch niet.

Toen ik het spel wou opstarten, het was dus aan het laden, zag ik eerst een halve seconde een blauw scherm met tekst erop, en daarna, zag ik weer het beginscherm/opsttartschm.

Wie kan mij helpen????
 
Ok, dan rechtermuisknop op deze computer -> eigenschappen -> Geavanceerd -> Bij opstart-en herstelinstellingen op instellingen klikken -> en dan het vinkje bij de computer automatisch opnieuwe opstarten weghalen.

Dan moet je even kijken welke foutcode er op het blauwe scherm komt en die even posten hier. (als je niet weet welke code ik bedoel post je alles wat hier staat maar)
 
Oke

Nu werkt het wel soms, maar na een paar minuten krijg ik dat scherm dan weer...
 
Ik ga het wel niet volledig overtypen :p

Er is een probleem gevonden.... Veroorzaakt door : igxprd32
Als het niet de eerste keer is dat dit probleem er is, voer de volgende stappen uit:
....


*** STOP 0x000000EA (...)

... Heb ik niet volledig getypt.
 
Probeer eerst eens om de nieuwste driver voor je videochip te installeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dus op de site van de fabrikant van mn laptop gaan kijken (HP), maar ik zie een heleboel drivers:
KLIK


Kun je helpen welke ik moet hebben?
 
Ik zie juist dat die igxprd32... mijn mijn dxdiag staat.

Als ik dat open en ik ga naar tabblad beeldscherm, bij stuurprogramma staat er dan igxprd32.dll
 
Heb driver geinstalleerd, maar nog altijd...
Hij zit altijd vast bij hetzelfde plekje :(
Ook steeds dezelfde fout.
 
Dan ligt het misschien toch aan het spel. (???)
Probeer eens op Steam de integriteit van de spelcache te controleren. (rechermuisknop op TF2 en dan eigenschappen)
 
Moet dat tijdens het spelen?

En het is nu al de 4 de keer dat mijn laptop op dat plekje crasht
 
Nee, voordat je gaat spelen.

Daarom denk ik dat het heel misschien iets met het spel is, aangezien het steeds hetzelfde plekje is.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan