Team H2O CLEDX werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

drumminggod

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Berichten
359
Hallo,

Ik heb de laatste tijd last van de melding:

Team H2O CLEDX werkt niet meer


Ik erger me er dood aan, want deze melding betekent: dat mijn startbalk het niet meer doet. Dus als ik iets minimaliseer, kan ik het niet meer terug krijgen. Heeft iemand hier oplossing voor? bijv. nieuwe software ofzo:)

thank u
 
En als je nou met de toetsen een venster probeert terug te halen, werkt dat dan wel? (ALT+TAB of WINKEY+TAB)
 
Dat werkt niet, dat is - net als de taakbalk - een onderdeel van explorer.exe ;)

Je hebt nog de meeste kans om taakbeheer te gebruiken, daarmee kun je vensters naar voorgrond verplaatsen enzo.

Gebruik je een skin of iets? Wat is het gebruikte besturingssysteem?
 
Ja, ik dacht ook aan explorer.exe. Maar omdat de TS aangaf dat hij niet meer op de taakbalk kon en daarom niet meer zijn geminimaliseerde vensters kon openen. Volgens mij is het mogelijk wel mogelijk met die toetsencombinatie. Die werkt soms sowieso nog als explorer.exe vastloopt. Maar is inderdaad geen oplossing voor het probleem.

Daarom zou ik eens een grondige scan op virussen en spyware doen.

Als in tussentijd (voor het probleem is opgelost) explorer.exe nog vastloopt kan je dit best oplossen door in taakbeheer explorer.exe te beëindigen en opnieuw te starten (dit laatste door een nieuwe taak te starten op het eerste tabblad).
 
Sorry, alles heb ik al geprobeerd. Ik gebruik de gewone Vista versie. Service pack 1.
 
Is het geen ander programma dat explorer.exe vast laat lopen?
 
Hoi !

Gebruik je software van derden, bijv. van Steinberg, of syncrosoft ?

Zo ja, betr. programma verwijderen en opnieuw installeren.

Het is geen programma-onderdeel dat Windows niet kan missen, integendeel.

Maar ook zeker geen virus o.i.d.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Kijk es in je logboeken: Rechtsklikken Deze Computer - beheren - logboeken.

Greetz,

Harry.
 
had ik ook!

Ik had het zelfde probleem na installatie van cubase en syncrosoft-emu(Software dongel).

Na deinstallatie van syncrosoft-emu was het probleem opgelost!!

Beterschap luite!
 
Let de volgende keer op de datum van het topic, deze is uit 2009 en dus niet actueel meer.
Om die reden gaat er dan ook een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan