teamspeak 3 server

Status
Niet open voor verdere reacties.

superpeter

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
ik ben vandaag begonnen met een teamspeak 3 server op zetten op mijn windows server.
maar ik moet zegen dat ik volgens mij liever teamspeak 2 ga hebben.
ik mis ten eerste bij teamspeak 3 een webinterface om hem te beheren, indien die er wel is had ik graag de url naar de webinterace.
hij draait in iedergeval lokaal op 172.17.0.247 van buiteenaf draait hij op teamspeak.jenp.net
2 hoe maak ik admin akounts aan?
3 kan ik ook werken met gewone gebruikers?
4 hoe kan ik zorgen dat ik niet hoef te werken met privelage key's?
4.1 indien ik er niet om heen kan hoe maak ik die dan een privelage key aan voor gebruikers/admins?

ps: als deze post in de verkeerde catogorie staat zou ik graag willen weten waar ik hem welhad neer kunnen zeten

1) er zijn meerdere web interfaces die je kunt downloaden en gebruiken (google). ook kun je in dosmode inloggen als remote admin
2) Als je de server voor het eerst opstart krijg je een token dat iedereen die het gebruikt admin maakt
3) Iedereen is automatisch "GUEST". Als dat voldoende is ben je klaar.
4) Je hebt nog steeds de mogelijkheid om mensen manueel in een andere groep te plaatsen. Privelage keys zijn er om het te automatiseren met, bijvoorbeeld, mail

Dit zijn allemaal FAQ vragen die netjes worden uitgelegd op de website en het forum.

hartelik dank en dan gana we dus nu even heel snel google op ene webinterface voor teamspeak 3 server mogt ik nog vragen hebben dan laat ik ze nog wel horen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan