TeamSpeak server maken voor cod2

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanh666

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Ik wil een teamspeak server op me computer zetten. Nou het ik al teamspeak server gedownload en installeert. Hij werkt wel en ik zelf kan via me routers ip erin(192.168.1.1:8767). alleen anderen kunnen niet via mijn externe ip adres erin. moet je dat ergens instellen of zo? Ik heb volgens mij de poort 8767 UDP op me router open gezet.
Misschien komt het door een firewall zou iemand mij daar mee kunnen helpen?

Je laat ze connecten op je externe IP?
Wat voor melding krijgen ze als ze proberen te connecten?

Zit er op de server zelf ook nog een firewall? zo ja, dan zal die ook opengezet moeten worden op die poort.

Daarnaast nog maar eens goed nakijken of je echt poort 8767 goed hebt opengezet op je router.

Op de computer waar de server op draait zit een bullguard firewall en ik denk ook van windows maar die heb ik uitgezet.

en me router zelf heeft ook een firewall en daar staat nu dit
Allow TeamSpeak WAN,* LAN,83.84.18.202 UDP,8767

en me router zelf heeft ook een firewall en daar staat nu dit
Allow TeamSpeak WAN,* LAN,83.84.18.202 UDP,8767
Dat klopt niet helemaal dacht ik, je moet bij lan je intern ip-adres invoeren, dus het adres van je pc waar je server op draait, niet het extern adres wat je nu aangeeft.

Wat voor merk en type router heb? Kijk anders hier eens voor de juiste poortforwarding voor jou merk.
En je intern ip-adres is statisch, dus vastgezet onder de netwerkkaart eigenschappen?

Laatst bewerkt:
Dus wat is mijn intern ip nou is dat 192.168.1.101??? of staat dat bij de eigenschappen van me netwerkkaart??
Ik heb een Topcom WBR244 router die had ik al poortforward gedaan met die site die je gaf:P

Laatst bewerkt:
Kijk even onder configuratiescherm --> netwerkverbindingen.
Onder de status van je netwerkkaart staat het.

attachment.php

Bijlagen

• Intern_IP.gif
    Intern_IP.gif
    18,2 KB · Weergaven: 74
Van welke moet ik de status bekijken?
Bij de status van 1394-netwerkkaart staat niks

Bijlagen

• ip.GIF
    ip.GIF
    15,6 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Kies de verbinding waar jij toegang verkrijgt tot het internet.
Dat is je Draadloze netwerkkaart in dit geval? (usb wireless).
1394 is een firewire verbinding.

Ik neem aan van wel maar dat kan ik vanuit hier niet zien natuurlijk. :)
Wat is verder je apparaatopstelling, was voor merk en type modem heb je nog?

ik heb een motorola SB5100E SURFboard cable modem van casema. Dan een router 1 computer zit met een kabel aan router en de servercomputer dan draadloos.

en als ik 192.168.1.101 invul bij lan voor portforwarding zegt hij Port range conflit with "TeamSpeak".

Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat de Motorola ook een routerfunctie heeft?
Zo ja, dan kan dat voor problemen zorgen met nog een router aangesloten.

Nee mijn modem heeft geen routerfunctie. Maar waar ik nog wel problemen mee heb is die windows firewall want daar kan ik de instellingen niet laden:confused:
Dus ik denk dat die het dan tegenhoud.
Ik heb daar al een andere vraag voor geopend misschien dat je daar dan mee kan helpen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan