Teamspeak???!!!!????

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart-radeon9800

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Beste mensen!!

Ik speel America's Army in een clan en wij communiceren met teamspeak. Nou wil ik samen met een stel vrienden ook communiceren, wij spelen Vietcong. Wij hebben wel een eigen server. Die hebben we gewoon gemaakt via de optie "create' in het multiplayer menu. Nou willen wij dat Teamspeak die server herkent. Kan iemand ons vertellen hoe je teamspeak duidelijk maakt dat je een eigen server wil toevoegen.

Wij krijgen de melding: "No reply from server' als ik het IP adres van mijn pc invul!!

Kan iemand ons helpen??

Bijlagen

• naamloos1.jpg
    naamloos1.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 39
:rolleyes: Beetje onduidelijk verhaal
Wij hebben wel een eigen server. Die hebben we gewoon gemaakt via de optie "create' in het multiplayer menu. Nou willen wij dat Teamspeak die server herkent.

Volgens mij bedoel je hier dat je met vietcong een spel host en dat je wil dat teamspeak met het spel vietcong communiceert ofzo :confused:

Teamspeak is een opzich los staand programma en heeft niets te maken met de game die je host.

Overigens moet je om een teamspeak server te hosten een ander versie van teamspeak hebben, de server en client versie zijn 2 verschillende programmaas

Link

sorry voor het misschien iet wat onduidelijk verhaal

ik weet wel dat teamspeak een losstaand progje. Nou hebben wij een server in vietcong multiplayer aangemaakt. En nu willen wij communiceren, buiten die server om. Hoe kun je teamspeak laten weten dat je wil praten met je lui uit de server.

Zoals het voorbeeld wat ik doe met America's Army snap ik wel maar dat is een bestaande server en toen hoefde ik alleen het server Ip in te vullen. Hoe moeten wij dat dan doen met onze vietcong server.

Duidelijk???

greetz..me

Als je een eigen server draait, dan moet je op dezelfde server ook een teamspeak server installeren, dan kunnen de anderen in de server via teamspeak clients jouw ip van de server invullen, en dan kunnen jullie communiceren

uhmmmm....

ik heb nu teamspeak server gedownload en kan iemand mij ook vertellen hoe dat werkt??

Volgens mij moet je voor TeamSpeak een aparte server maken.. de mensen die ook meegamen in die gameserver van je, die kunnen dan ook connecten met deze TeamSpeak server.. zodat je kan communiceren met de spelers.

Hoe en wat weet ik niet.. maar er zit vast wel een readme bij :p

Ik bedoel:

Als je teamspeak server hebt geinstalleerd, daar word je ip adres gebruikt als je server.

Dan kan een client van teamspeak via jouw ip adress op jouw server van teamspeak komen.

voorbeeld. jouw ip is xx.xx.xx.xx
die is ingesteld in de teamspeak server. die op dezelfde computer draait als je vietcong server.

dan kunnen de clients dat ip adres gebruiken om in jouw teamspeak server te komen.

Als je het nog niet snapt, kun je dan aangeven wat niet duidelijk is.

BEDANKT ALLEMAAL

nadat ik teamspeak server had gedownload had ging het als een trein. ff connecten en viola

alleen vanmiddag nog ff kijke of een maat die een paar huizen verderop woont er ook in komt. dan zal ik hem wel aanvinken als-opgelost-.

Bedank voor jullie reacties

enne ron ik vat-um

greetzzz...me!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan