Teamviewer uitgevallen > wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yannickzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Hi,

Op dit moment zit ik op vakantie tot eind augustus, en ik beheer al een tijd een server. Ik had teamviewer ingesteld zodat ik overal waar ik wou, de server kon beheren.

Maar eergisteren, viel teamviewer om een of andere reden uit, waardoor ik nu niet meer verbinding kan maken met de server.

Is er een andere manier mogelijk om verbinding te maken ZONDER daarvoor iets te moeten installeren op de server? Want daar kan ik nu toch niets op beheren..

Alvast bedankt,

Nope. Ik zou iemand vragen om logmein te installeren. Gaat vast een stukje beter.

Kan niemand teamviewer opnieuw activeren?

Remote desktop is wat mij betreft sowieso het betrouwbaarst, maar ik denk de TS op dit moment niet in de mogelijkheid is om iets uit te voeren. Klopt dat?

Daarnaast moet remote desktop nog door de firewall heen toch?, teamviewer heeft daar geen last van (evenals Logmein).

Klopt wat je zegt error53 maar misschien is RDP al geinstalleerd en geconfigureerd op zijn server.
het is het proberen waard.

Groeten Marcel

Ik kan inderdaad niets doen op de server zelf nu. Met remote dekstop kom ik ook niet door de firewall heen, want verbinden werkt niet.

De enige oplossing is denk ik dan om het aan iemand te vragen die je vertrouwt om alles weer goed aan te zetten. Want LogmeIn moet ik alsnog installeren op de server.

Laatst bewerkt:
JA, er zit inderdaad niets anders op.
Je gebruikt toch niet de gratis versie van Teamviewer hiervoor want ik denk dat die de verbinding vanzelf verbreekt als er een tijdje geen actie meer is.
Als het goed is moet je de Teamviewer Host hebben.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Euhm, je kan natuurlijk ook gewoon de al zeker een jaar beschikbare Teamviewer downloaden waarin alles zit, ik neem ook aan dat die gebruikt is.
Maar er is geen manier om vanaf afstand Teamviewer te herstellen, daarvoor moet je toch echt de pc bezoeken of iemand dat laten doen...

PS: Vakantie, en dan toch met servers? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan