techniek opdracht

wat voor cijfer geef jij?

• 10

Stemmen: 0 0,0%
  • 9

• 8

Stemmen: 4 33,3%
  • 7

Stemmen: 2 16,7%
  • 6

Stemmen: 3 25,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 1 8,3%
  • 3

• 2

• 1

• Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Ik moet een techniek opdracht voor school doen en daarvoor moet ik een site maken over de zonneboiler. Nu heb ik hem bijna af, met uitzondering van het onderwerp "de zon", en nu wil ik wel eens weten wat jullie ervan vinden.
Ik krijg er een cijfer voor dus het leek me wel leuk als jullie ook een cijfer zouden geven. Dit cijfer moet je dan vooral baseren op de informatie over de zonneboiler, maar ook een beetje over de vormgeving van de site.
Zeg ook even wat je van de lay-out van de site vind! ;)

url: http://www.finacare.nl/sander/techniek2/index.html

Ik vind de kleuren erg ged uit gekozen, maar de links in die balk vind ik niet zo mooi.

De site lijkt een paar jaar geleden gemaakt te zijn, je hebt het over guldens in plaats van over €uro's. Verder schrijf je bij "de stand van zaken" het volgende: "Eind 2000 waren er ongeveer 50.000 zonneboilers in Nederland geïnstalleerd." Zoek eens recentere gegevens.

Let ook op punctuatie (De collector, die op het dak is geplaatst, voert de warme vloeistof naar het voorraadvat)

Zou, indien mogelijk, de Franse benamingen veranderen in Nederlands, ofwel een vertaling onder het plaatje zetten.

Sluit me trouwens aan bij de opmerkingen van mijn voorganger.
Voor de rest, ziet het er prima uit!

Van mij een 8.

Zou het verhaal over de zon maar laten zitten.
Betreffende de taal. Ik zou alles nog eens goed doorlopen, omdat her en der kleine of grotere taalfouten te vinden zijn.
Franse termen inderdaad door nederlandse termen vervangen en de toegankelijkheid wordt een stuk groter.
Mogelijk iets meer kleurvariatie om nieuwe alinea's en onderwerpen aan te geven.(Dit moet maar minimaal anders!)

Momenteel een 6 met enkele kleine aanpassingen een 7 en met enkele grotere aanpassingen een welverdiende 8.

Mvg Sigma

veranderd!

Ik heb de site even veranderd en opnieuw op internet gezet! het onderwerp "de zon" is nu ook af! en ik heb dat franse in het nederlands veranderd en ik heb guldens in Euro's veranderd!

Als er nog iets moet veranderen moet je dat vandaag nog zeggen want morgen moet ik hem inleveren! ;)

De hele site is nu mooi en duidelijk. Eén ding: bij mij beslaat ie driekwart van de paginabreedte. Heb je 'm in 800x600 gemaakt?
Misschien is het handig om de width in relatieve waarden weer te geven, bv in procenten. Een 8 waard
smile.gif

Ik heb de site in 1024X768 gemaakt maar ik heb hem expres niet zo groot gemaakt voor de mensen met een kleinere resolutie. En dat met die procenten, ik zou niet weten hoe dat werkt.........:(

Jaa ik weet het...... Maar dat heb ik alleen gedaan omdat ik in tijdnoot kwam, want morgen moet ik de site inleveren. Ik ben wel van plan om de site echt een keer helemaal af te maken met eigen teksten enzo.

Nu maar hopen dat de techniek leraar er niet achter komt.........:D

Nou, ik heb hem dus mee naar school gebracht en daar dus laten zien.
En ik heb een 9.5 gekregen!

Dat komt ook doordat mijn leraar techniek echt geen ene moer verstand heeft van computers dus die van mij sprong boven alle anderen uit! :D

En de rest van mijn klas kan ook geen sites maken dussssss... heb ik wel geluk mee

maarja.... dat wou ik ff zgg voor de mensen die er benieuwd naar waren......... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan