Tegel in start

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer31

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Hallo helpers,
Hoe kan ik een tegel van een site in het startscherm van Windows 8.1 plaatsen?
Ik heb op mijn desktop-pc een tegel in Start staan en wil deze ook op mijn laptop.
Ik weet niet meer hoe ik dat op de desktop gedaan heb.
Vind nergens info.
Groetjes, Peer

hallo Peer31, als u een icoontje wilt ''pinnen'' aan het startmenu van windows 8, drukt u rechtermuisknop op het icoontje en dan staat er ''vastmaken aan start'' dan staat hij in het start menu!

Succes, Groetjes Remco

Hallo RoyaltyR.,
Bovenstaande is me bekend, maar ik wil een tegel van ING op het startscherm.
Vanmiddag heb ik bijv. Picasa gedownload en dat komt dan ook bij de kleine iconen staan en dan hoef je het ook maar volgens bovenstaande methode vast te maken aan start.
Dus de oplossing is er nog niet. In ieder geval bedankt.
Peer31

Laatst bewerkt:
Doe het volgende:
- start Internet explorer
- ga naar de website die je wilt gebruiken
- druk zonodig kort de Alt toets in om het menu zichtbaar te maken
- klik op menu Bestand | Verzenden | Snelkoppeling op bureaublad plaatsen
- ga naar het bureablad
- rechtsklik op de nieuwe snelkoppeling
- klik op "Aan start vastmaken"

Hallo Hotcore,
Het werkt bij mij niet. De snelkoppeling op het bureaublad plaatsen gaat wel. Als ik dan rechtsklik krijg ik een kort snel-menu; hierin staat niet het item 'Aan start vastmaken. Bij sommige snelkoppelingen op het bureaublad krijg ik een langer menu en daarin staat het item wel.

Groetjes, Peer

Hallo Hotcore,
Bedankt voor je bericht en de moeite die je weer hebt willen nemen.
Ik heb een desktop en een laptop. Op de desktop (Windows 8.1 pro) heb ik wel een tegel voor ING - particulier. Op de laptop ( Windows 8.1 )heb ik nu een snelkoppeling staan en kan daarmee ook goed vooruit. Ik had het alleen gemakkelijker gevonden als ik ook deze tegel op de laptop had kunnen zetten.
Ik weet dat ik mijn tijd verknoei met me op die tegel te focussen! Waar ben ik mee bezig. En andere mensen val ik er ook nog mee lastig.
Daarom Hotcore bedankt en het beste met alle computeraars.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan