tegel (knop) internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

flats

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2015
Misschien een stomme vraag :o maar ik zoek mij een breuk om de tegel 'Internet explorer' waarmee je in het stomme windows internet explorer terechtkomt te wijzigen naar het voor mij vertrouwde 'internet explorer'
Iemand die dat weet ?

Wel als ik op de tegel 'intern explorer' (die je vanzelf krijgt na installatie windows 8) tik kom je in de explorer van microsoft met die toestand onderaan, enfin in zijn geheel afwijkend van het normale meest gebruikt 'internet explorer 11' en ik vind dat zeer vervelend.
Op mijn laptop is dat aangepast maar ben bezig met de laptop van mijn vrouwke en weet van geen kanten meer hoe ik dat gedaan heb op de mijne
ie11.jpg

Er is een verschil tussen de Internet Explorer voor desktop en de Internet Explorer App. Dat zel je bedoelen. En welke van de 2 wil je gebruiken? Wat bedoel je met "die toestand onderaan"?

Laatst bewerkt:
Oeps daarvan kan ik geen schermafdruk plaatsen want hier op mijn pc is die eraf, maar het is de explorer die je vanzelf krijgt na installatie van windows 8

Even voor de duidelijkheid. Welke van de 2 wil je gebruiken en ben je nu kwijt. De linker of de rechter?
FileDownloadHandler.png

De linker is de goeie, de rechter ben ik kwijt, allee kwijt, zou eerder zeggen blij dat ik hem niet meer zie.;)op mijne laptop

Ok. Ga dan naar het tegelscherm en tik gewoon in: internet explorer
Voordat je klaar bent met tikken zal die er al staan.
Klik er dan met rechts op en kies voor vastmaken aan Start.
Of aan Taakbalk.
Of allebei :)

dat klopt maar de juiste, de linkse dus, krijg je niet te zien hoor

Krijg je dan weer die nieuwe?
Ga eens maar C:\Program Files\Internet Explorer.
Klik met rechts op iexplore.exe en maak er een snelkoppeling voor op het bureaublad.
De snelkoppeling kan je nu aan Start en/of aan je Taakbalk vast maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan