• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tegelijk invoegen in verschillende sheets

Status
Niet open voor verdere reacties.

mappelke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Ik heb een workbook met 3 sheets.
in sheet 3 zitten indexformules naar sheet 2.

Mijn vraag is nu: als ik in sheet 2 rijen (eventueel ook kolommen) invoeg, zouden die in sheet 3 ook automatisch op dezelfde plek moeten worden ingevoegd.

Kan iemand helpen?

alvast dikke merci!

Ik heb een workbook met 3 sheets.
in sheet 3 zitten indexformules naar sheet 2.

Mijn vraag is nu: als ik in sheet 2 rijen (eventueel ook kolommen) invoeg, zouden die in sheet 3 ook automatisch op dezelfde plek moeten worden ingevoegd.

Kan iemand helpen?

alvast dikke merci!

Dat moet niet, maar is soms wel nodig, daarvoor selecteer je de werkbladen waarin je een kolom en/of rij in wilt voegen, met shift een aantal aangrenzende bladen en met Ctrl een aantal (of een enkel(e)) werkblad(en) dan kies je 1 van de werkbladen waarvan het tab wit is en als je die aanpast word het ook doorgevoert naar de andere bladen.

bedankt!

Bedankt, gotty,

dit had ik al gevonden, maar dat werkt alleen als de rijen en kolommen in beide sheets zelfde verdeeld zijn.
dus als rij 5 in sheet 1 ook rij 5 in sheet 2 is.

Ik heb het uiteindelijk dan ook zo maar gedaan....

bedankt!

Kan iemand helpen?

alvast dikke merci!

Als deze daar niet nodig zijn hoeft dit niet , ik voeg steeds kolommen of rijen in door op de kolom of rij een rechtermuisklik te doen en dan op invoegen te klikken . Maak U een test bestandje en kijk wat er gebeurt de formules blijven behouden zelf al heb je een validatie gedaan deze blijft behouden . Let wel op als er macro's in het spel zijn !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan