teken programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef rules

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2008
hallo,

ik heb vanop mijn xp pc een teken prog genaamd robodraw willen over zetten naar mijn nieuwe vista pc dit wil echter niet raaien vanop de computer maar wel vanop de memstick
ik krijg dan de foutmelding: internal application error occured - c0000005. Draw will exit.
ik heb al vanalles geprobeert.

alvast bedankt

Overzetten lukt eigenlijk nooit of zelden. Je zal het programma moeten installeren.
Als dit programma geschikt is voor Vista, zal dit zonder problemen kunnen lukken.

Overzetten lukt eigenlijk nooit of zelden. Je zal het programma moeten installeren.
Als dit programma geschikt is voor Vista, zal dit zonder problemen kunnen lukken.

maar ik krijg het wel gestart vanop de usb stick op die vistapc

toch bedankt

bedankt maar nu als ik het wil uitpakken komt er op :"kan het doelbestand niet maken"

Laatst bewerkt:
rechtermuisknop --> als administrator uitvoeren ;-)
Je hebt toch een c - schijf hé?

oke ik heb het kunnen unpacken en instaleren maar nu krijg ik de melding:"Internal application error occure - c0000005. Draw will exit.

Klik met rechts op de .exe en neem Eigenschappen, probeer eens een compatibiliteitsmodus? Zeker als het een machtigingsprobleem is, helpt het misschien.

compatibility_vista_xpsp2.png

neen dat werkt ook niet maar is het logisch dat het na instalatie opent in opdrachtprompt en dit sybool heefttt.jpgt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan