• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekens in samengevoegde cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack009

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
223
hallo allemaal

ik heb een aantal cellen samengevoegd, om er iets meer tekst in kwijt te kunnen.
in celeigenschappen terugloop aangevinkt.
maar toch als ik heel veel tekst invoer werkt de terugloop niet meer .
is er misschien een maximum aan tekens dat ingevoerg mag/kan worden in een samengevoegde cel??? of is er iets anders dat ik over het hoofd zie??


bvd

jack009
 
Waarom cellen samenvoegen als je 1024 characters zichtbaar krijgt in één cel (32767 in de formulebalk). Bij mijn weten is Excel nog steeds geen tekstverwerker:cool:
 
cellen heb ik samengevoegd omdat mijn opmaak zo wat beter uitkwam
maakt het wat uit dan of een cel is samengevoegd of niet. mijn vraag is is er een beperking aan tekens dat ik in kan voeren

ik moet wat meer tekst kwijt dan normaal maar ik heb geen andere oplossing omdat ik koppelingen heb in het werkblad die ik niet in een tekstverker kwijt kan

gr

jack009
 
ik moet wat meer tekst kwijt dan normaal maar ik heb geen andere oplossing omdat ik koppelingen heb in het werkblad die ik niet in een tekstverker kwijt kan
Jack,

Zijn er koppelingen naar die tekst? Zo niet dan kun je misschien werken met tekstblokken of opmerkingen.
 
Jack,

Zijn er koppelingen naar die tekst? Zo niet dan kun je misschien werken met tekstblokken of opmerkingen.

nee er zijn geen koppelingen naar die tekst. het is best wat tekst dus ik vind tekstblokken niet echt een oplossing.
maar waarom werkt de terugloop niet want hij pakt wel de tekst , de tekst verdwijnt uit beeld omdat de terugloop niet meer werkt
 
een paar maand geleden deze in elkaar gezet , kijk of de macro voor jouw probleem geen oplossing biedt .
 

Bijlagen

  • open terugloop.xls
    52,5 KB · Weergaven: 81
een paar maand geleden deze in elkaar gezet , kijk of de macro voor jouw probleem geen oplossing biedt .

ik heb het bekeken en het werkt,
nu alleen nog de macro ff aanpassen op mijn werkblad.

super bedankt:thumb::thumb::thumb:

jack009
 
ik heb het bekeken en het werkt,
nu alleen nog de macro ff aanpassen op mijn werkblad.

super bedankt:thumb::thumb::thumb:

jack009

toch niet , helaas bij heel veel tekst blijft ie dat doen, ik denk dat ik nu wel mijn antwoord heb, er is dus een maximaal aantal tekens waarbij de terugloop nog functioneert. zal dan toch naar een oplossing in word moeten zoeken.

in ieder geval wil ik jou en iedereen die gereageerd heeft bedanken voor de genomen moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan